Plwocina z krwią

1. Data: 2007-02-15 11:48:05

Temat: Plwocina z krwią
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

12 latek zachorował (kaszel, gorączka, bół gardła, katar). Lekarz stwierdził
grypę i dał Eurespal + Clemastin oraz leki na kaszel i przeciwgorączkowe.
Niepokoi mnie jednak, bo rano odkrztusił żółtą flegmę ze śladami krwi.
Może warto dać plwocinę do badania mikrobiologicznego.
Co poradzicie?

Jacek

2. Data: 2007-02-16 01:19:05

Temat: Re: Plwocina z krwią
Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-02-16 22:29:57

Od: mrufka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Feb 2007 12:48:05 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
> Niepokoi mnie jednak, bo rano odkrztusił żółtą flegmę ze śladami krwi.
> Może warto dać plwocinę do badania mikrobiologicznego.

Pedem do lekarza..
Mnie (26 lat) ostatnio ponad tydzien leczyli na grype (goraczka, kaszel,
oslabienie ale bez łupania w kosciach za to mocne nocne poty) - nocne poty
2 lekarzom (1 kontaktu) nie dały do myslenia (podejrzenie zapalenia płuc)
bo w płucach nic nie było słychac. Ostatecznie wygonili mnie do
laryngologa, ta zapytała o objawy, posłuchała jak kaszle i zdziwiona
wygoniła na RTG klatki piersiowej. Na drugi dzien wyniki - zapalenie
szczytu lewego płuca - skierowanie do pulmonologa i zaraz szpital. W
szpitalu 10 dni leczenia i do domu na jeszcze tydzien "poszpitalnego".

Reasumując:
miesiąc wyciety z zycia tylko dlatego ze jakiemus doktorkowi nie chciało
sie wysłac mnie na RTG.

Plwocine jak najbardziej - daj na obce ciała i prątki gruzlicy (ile ja sie
tego w szpitalu naplułem :) ) ale lec do lekarza i niech ten cos kombinuje.

4. Data: 2007-02-17 17:46:56

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wielkie
Jacek

PILNIE szukam dobrego szpitala kardiologicznego w Polsce/Niemcy/Austria
Szukam chirurga na G.Śląsku (okolice Bytomia, Katowic, Sosnowca)
Re: Pić albo nie pić (mleko) - oto jest pytanie
Spirometr Lungtest 500
gdzie w Trojmiescie dobry spec od pasozytow