PILNIE szukam dobrego szpitala kardiologicznego w Polsce/Niemcy/Austria

1. Data: 2007-02-15 11:01:32

Temat: PILNIE szukam dobrego szpitala kardiologicznego w Polsce/Niemcy/Austria
Od: Krzysiek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szybko szukam dobrego szpitala/kliniki kardiologicznej w
Polsce/Niemcy/Austria.

Pacjent do przeprowadzenia operacji bybassow po zawale

Akademia Medyczna Gdansk NIE UMIE / NIE CHCE SIE PODJAC OPERACJI
POTRZEBNY SZPITAL / KLINIKA KTORA MA POJECIE !!!!!

MOZE BYC NAJBLIZSZA EUROPA
NIEMCY / AUSTRIA

PILNE !!!!!!!

KONTAKT :
S...@T...PL
LUB NA GRUPIE

2. Data: 2007-02-15 11:03:03

Od: "Lathander" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Akademia Medyczna Gdansk NIE UMIE / NIE CHCE SIE PODJAC OPERACJI
> POTRZEBNY SZPITAL / KLINIKA KTORA MA POJECIE !!!!!

A może szpital MSWiA w Warszawie ?

Lathander

3. Data: 2007-02-15 11:03:57

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
|
| Akademia Medyczna Gdansk NIE UMIE / NIE CHCE SIE PODJAC OPERACJI
| POTRZEBNY SZPITAL / KLINIKA KTORA MA POJECIE !!!!!

Moze szpital MSW w Warszawce? Zaplac pod stolem to beda mogli wszytko.

Vx

4. Data: 2007-02-15 11:10:05

Od: Krzysiek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

VigoX napisał(a):
> Użytkownik "Krzysiek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze szpital MSW w Warszawce? Zaplac pod stolem to beda mogli wszytko.

no ale na dniach tam zamkneli chyba juz wszystkich co brali..........

5. Data: 2007-02-15 11:35:49

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" <s...@o...pl> wrote in message

> no ale na dniach tam zamkneli chyba juz wszystkich co brali..........

Tzn wszyskich lekarzy zwineli? I co - pusty gmach stoi? :D

K.

6. Data: 2007-02-15 11:36:48

Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):

> no ale na dniach tam zamkneli chyba juz wszystkich co brali..........
jaja sobie robicie a cz.lowiek potrzebuje pomocy.
jestescie tacy sami

7. Data: 2007-02-15 17:47:10

Od: "Jarek W." <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może zadzwoń do Clinika Medica w Gdyni (tel.058 6615055). Nie wiem, czy
robią paypasy, ale warto spróbować.

Pozdrawiam
Jarek

8. Data: 2007-02-15 21:53:59

Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Akademia Medyczna Gdansk NIE UMIE / NIE CHCE SIE PODJAC OPERACJI
> POTRZEBNY SZPITAL / KLINIKA KTORA MA POJECIE !!!!!

Witam.

Polecam dr Paweł Buszman, Andrzej Bochenek, Stanisław Woś - szukaj ich
Katowice/Zabrze. Polecam te kliniki jako najlepsze w Polsce. Przepraszam za
mało konkretów, ale nie mam pod ręką osoby, która ma namiary na nich.
Uratowali wiele przypadków beznadziejnych, których nikt w Polsce nie chciał
sie podjąć.

Pozdrawiam i powodzenia życzę.

Ela

Szukam chirurga na G.Śląsku (okolice Bytomia, Katowic, Sosnowca)
Re: Pić albo nie pić (mleko) - oto jest pytanie
Spirometr Lungtest 500
gdzie w Trojmiescie dobry spec od pasozytow
Kontuzja (zerwanie więzadeł krzyżowych)