Płyn niezamarzający czy woda w układzie C.O.

1. Data: 2005-10-14 09:09:49

Temat: Płyn niezamarzający czy woda w układzie C.O.
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nawiązując jeszcze do poprzedniego maila - mam w układzie wlany płyn
niezamarzający - sprzed 10 albo i więcej lat, wielokrotnie rozcieńczany
wodą (dolewałem wodę do układu). Jak patrzę tak na niego to jest on
jakiś taki tłustawy...
Zmieniam grzejniki na stalowe płytowe. Hydraulicy mówią, żeby zmienić
lepiej na wodę, bo lepiej sobie cyrkuluje i mniejsze ryzyko, że czymś
się przytka...
Jak radzicie - wylewać toto i zmieniać na wodę czy zostawić??

Pozdraiwam,
mk

2. Data: 2005-10-18 12:55:15

Temat: Re: Płyn niezamarzający czy woda w układzie C.O.
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może spróbuj najpierw w samochodzie płyn chłodniczy na wodę zmienić, co będziesz
całą chałupą od razu ryzykował...
JaC

> Hydraulicy mówią, żeby zmienić lepiej na wodę, bo lepiej sobie cyrkuluje i mniejsze
ryzyko, że czymś się przytka...

Utylizacja płynu niezamarzającego
Ogrzewanie podlogowe a fuga
Alarm do garazu