Płyn niezamarzający czy woda w układzie C.O.

następny post »
From: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Płyn niezamarzający czy woda w układzie C.O.
Date: Fri, 14 Oct 2005 11:09:49 +0200

Hej,
nawiązując jeszcze do poprzedniego maila - mam w układzie wlany płyn
niezamarzający - sprzed 10 albo i więcej lat, wielokrotnie rozcieńczany
wodą (dolewałem wodę do układu). Jak patrzę tak na niego to jest on
jakiś taki tłustawy...
Zmieniam grzejniki na stalowe płytowe. Hydraulicy mówią, żeby zmienić
lepiej na wodę, bo lepiej sobie cyrkuluje i mniejsze ryzyko, że czymś
się przytka...
Jak radzicie - wylewać toto i zmieniać na wodę czy zostawić??

Pozdraiwam,
mk