Płyta Gazowo - Ceramiczna Gorenje GCS 62 C

1. Data: 2006-09-10 09:32:08

Temat: Płyta Gazowo - Ceramiczna Gorenje GCS 62 C
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
czy ktoś z was używa takiego modelu?

http://skocz.pl/gorenje

Zastanawiam się jak wygląda stabilność garnków na tych palnikach
gazowych... Czy to nie jest bardzo wywrotne?
Pozdrawiam,
MIchał

--
MK
PMS Octavia 2 Combi 1.9 TDI'05, Toledo 1.9D'94

2. Data: 2006-09-11 06:22:12

Temat: Re: Płyta Gazowo - Ceramiczna Gorenje GCS 62 C
Od: "Jacek T" <j...@U...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://skocz.pl/gorenje
>
> Zastanawiam się jak wygląda stabilność garnków na tych palnikach
> gazowych... Czy to nie jest bardzo wywrotne?

Mam, używam i jestem zadowolony. Garnki na stojakach nad palnikiem stoją
stabilnie. Stojaki mają podkumowane nóżki więc na płycie nie ma zarysowań.
Polecam.

Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2006-09-13 13:06:38

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne wzornictwo jednak ja uzywam bardzo podobnej Amicy i jest
OK. Miała być Gorenie ale zdecydował brak ramki. Mam też nadzieję, że
rogi płyty ceramicznej mają odpowiednią wytrzymałość na przypadkowe
uderzenia, stuknięcia.
Pdr.Mariusz

4. Data: 2006-09-27 08:32:26

Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek T napisał(a):
> [...]
> stabilnie. Stojaki mają podkumowane nóżki więc na płycie nie ma zarysowań.

Hej, a jak jeśli chodzi o rysowanie się płyty tam gdzie palniki elektryczne?
Pozdrawiam,
MK

MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

Oddanie domu budowanego w latach 80tych - jak to sie je?
Zgubiłam śrubki z Ikei
pralka Ariston AVTF 129
Mała suszarka do prania
Jak dobrac grzalke do grzejnika - drabinki ?