Plyta ceramiczna Gorenje ECT620E z timerem czy bez

1. Data: 2004-11-17 10:13:11

Temat: Plyta ceramiczna Gorenje ECT620E z timerem czy bez
Od: "Lucasdm" <x...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak juz pewnie wiekszosc zauwazyla, mamy z zonka niezle zakupy w planie ;-)
Napalilismy sie na plyte jak w temacie - prosze o Wasze opinie, czy wybor
trafny. Jest tez model nieco drozszy, ktory dodatkowo posiada jakis "timer".
Czy ktos z Was to wykorzystuje w plycie??

Pozdrawiam
Lucasdm

1. Data: 2004-11-25 09:09:03

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Nov 2004 11:13:11 +0100, "Lucasdm" <x...@W...onet.pl>
wrote:

> [...]
>trafny. Jest tez model nieco drozszy, ktory dodatkowo posiada jakis "timer".
>Czy ktos z Was to wykorzystuje w plycie??

Powiem tak: ja nie mam timera, a czasem by się przydał.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2004-11-25 20:15:40

Od: Krzysztof Gmyr <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie m...@p...pl napisal...

> Powiem tak: ja nie mam timera, a czasem by się przydał.

Ja w ECT650 mam timerek i powiem tak: da się bez niego przeżyć, ale
przydaje się jeśli np. coś ma sobie pykać samo przez np. godzinkę.
Ustawiasz i możesz się zająć czymś innym. Nie jest to jednak rzecz za
która trzeba się zabijać :) i dużo dopłacać.

--
Krzysztof Gmyr

Pyroliza
Okap BOSH DKE645H - poszukuje szczesliwych (i nie tylko) uzytkownikow
ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
FachowiecTapeta natryskowa/slask/
Jak dogadac sie ze Spoldzielnia Mieszkaniowa