ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))

1. Data: 2004-11-17 09:49:57

Temat: ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
rodzinka dojrzala do kupna zmywarki i pojawily sie problemy z wyborem
modelu.
Moj TZ obstawia Bosh SGS 56A52
http://www.agdrtv.com/zmywarki/bosch_sgs_56a52.php
ja aristona LD 87 X http://www.agdrtv.com/zmywarki/ariston_ld_87_x.php
Za aristonem przemawia to ze jest w inox'ie, ale czy to jest dobra marka?
Goglowalam i opinie sa gorsze niz o bosh'u, ale moze firma sie poprawila i
robi lepszy sprzet???

Prosze pomozcie bo impas trwa a gary w zlewie zmywac musze :-(

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-11-17 10:00:49

Temat: Re: ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona W. <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Goglowalam i opinie sa gorsze niz o bosh'u, ale moze firma sie poprawila i

Bosch. W moim Aristonie po circa 2 latach rozsypała się kratka filtra - w
serwisie radośnie stwierdzili, że była z plastyku, który nie wytrzymywał
takich temperatur i teraz już robią metalowe. Ale ja z 80 PLN musiałam
wyskoczyć, a firma mojego maila z uprzejmym zapytaniem, dlaczego mam ponosić
pełne koszty tego, że jakiś projektant się nie sprawdził danych taktyczno-
technicznych materiału, olała sikiem prostym.

Kolega ma Boscha i muszę przyznać, że jego zmywarka bardziej mi się podoba.
Jest odrobinę cichsza od mojej i wygodniej się domyka - moją się zamyka z
takim trzaskiem, Bosch się domyka miękko z takim... ciamknięciem.

JoP

1. Data: 2004-11-18 08:08:10

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Jest odrobinę cichsza od mojej i wygodniej się domyka - moją się zamyka z
> takim trzaskiem, Bosch się domyka miękko z takim... ciamknięciem.

Argumenty nie do pobicia :)

Wojtek

1. Data: 2004-11-18 08:14:51

Od: "slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomi użytkowali przez rok ARISTON 248TX i są bardzo zadowoleni. Właśnie
kupiłem taką samą
Pozdrawiam,slav

1. Data: 2004-11-18 16:15:30

Temat: Odp: ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))
Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona W. <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cnf6pl$imd$...@i...gazeta.pl...
> [...]
>

> pozdrawiam
> Iwona
>
> Mam Boscha i jest bardzo cichy i niezawodny.poprzednio też miałem Boscha
,ale sprzedałem bo rodzinka się powiększyła i trzeba było kupic wiekszą
;-)).Moja Poprzednia z tego co wiem działa niezawodnie do dziś a ma ze 4
lata.

1. Data: 2004-11-18 22:01:52

Od: "Rafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi lepszy sprzet???
>
> Prosze pomozcie bo impas trwa a gary w zlewie zmywac musze :-(

Witam
tez jestem zainteresowany ta zmywarka Aristona, cos malo uzytkownikow tego
modelu sie wypowiedzialo. W jakiej cenie mozesz kupic ta zmywarke i na jaka
sie zdecydowalalas?
pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-11-19 02:50:09

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi lepszy sprzet???
>
> Prosze pomozcie bo impas trwa a gary w zlewie zmywac musze :-(

Ja mam dokładnie tego Boscha - 1,5 roku z gorka, dziala bez zarztu, cichy,
wygodne wnetrze, bardzo dobrze zmywa, latwy do utrzymania w czyatosci.
aristona sie balam....

JG

1. Data: 2004-11-19 08:40:54

Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tez jestem zainteresowany ta zmywarka Aristona, cos malo uzytkownikow tego
> modelu sie wypowiedzialo. W jakiej cenie mozesz kupic ta zmywarke i na

W sklepie stoi za 2200 (biala), nie pytalam czy za inox wiecej. Nad wyborem
modelu ciagle myslimy, ariston jest jednak postrzegany jako marka gorsza niz
bosh, chociaz ten model aristona za te cene naprawde oferuje duzo bajerow.
Tylko czy niezbednych?
Znajomi mieli cale wyposazenie kuchni aristona i byli zadowoleni.

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-11-19 11:06:00

Od: "Rafal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko czy niezbednych?
> Znajomi mieli cale wyposazenie kuchni aristona i byli zadowoleni.

Mi propunuja płacac gotowka za 2150 zl w kolorze srebrnym. Z ta awaryjnoscia
to pewnie duzo zalezy na jaki sie trafi egzemplarz, niesadze zeby kazdy
Bosch byl bezawaryjny. Ale w koncu Ariston daje gwarancje 2 lata, kilkaset
zmywan mozna zrobic przez ten czas. Ogolnie to ja poszukuje zmywarki w
kolorze srebrnym w do 2500 zł, moze ktos polecic jakies modele?
pozdr
Rafał

FachowiecTapeta natryskowa/slask/
Jak dogadac sie ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
Oświetlenie halogenowe - czy przewód wytrzyma
[SPRZEDAM] Kapitalna futrzana poducha
co aznacza ATT na baklu od radia sam. i gdzie podlaczyc ten kabelek??