Płytki brodzik - jak się sprawuje?

1. Data: 2004-06-24 12:13:31

Temat: Płytki brodzik - jak się sprawuje?
Od: "umywalka_pentagonalna" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak się składa, że w łazience w miejscu gdzie zaplanowana jest kabina
prysznicowa jest skos przy suficie. Niestety zostawia to ok. 195 cm prostej
ściany przy której ma stać kabina.Kabina jaką sobie upatrzyłam mierzy 185cm,
w związku z czym zaistniała konieczność zamontowania możliwie
płytkiego/niskiego brodzika (kabina Kabi Pablo I 1/2 koła - myślę o brodziku
Paulo Plus z lanego marmuru wys. ok. 5cm albo Ravak Radius LA o podobnej
wysokości, z innymi brodzikami będzie już chyba za wysoko).

W związku z powyższym chciałam Was zapytać czy macie tak niskie/płytkie
brodziki i jak się one sprawują w praktyce? Czy nie ma problemu z
odpowiednio szybkim odpływem wody? Czy te brodziki stawia się na terakocie
czy też w nią wbudowuje?

Dzięki z góry
pozdrawiam

ps. nie wchodzi w rachubę zmiana planów i montowanie wanny

1. Data: 2004-06-28 21:21:21

Temat: Re: Płytki brodzik - jak się sprawuje?
Od: "MARTMIK" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "umywalka_pentagonalna" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dzięki z góry
> pozdrawiam
>
> ps. nie wchodzi w rachubę zmiana planów i montowanie wanny

Miałem ten sam problem, musiałem założyc niski brodzik bomi się kabina nie
mieściła. Mieszkam już ponad pół roku i żadnych problemów, nawet wydaje mi
się że taki brodzik ładniej wygląda i jest bardziej funkcjonalny.
Musisz tylo pamiętac że pod brodzikiem jest syfon a to następne min. 7 cm.
ja ten problem załatwiłem w ten sposób że w miejscu brodzika nie zrobiłem
wylewki i dzięki temu zmieścił mi się syfon a sam brodzik jest równo z
płytkami.

pozdrawiam,
martmik

1. Data: 2004-06-29 06:11:36

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "umywalka_pentagonalna" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]czy macie tak niskie/płytkie brodziki i jak się one
> sprawują w praktyce?[...]

Macie. Murowany i wykafelkowany, ale to chyba bez znaczenia. Brodzik ma nie
więcej niż 7cm głebokości, ale wyprodukować w nim kałuży głębszej niż 2cm
jeszcze mi się nie udało, a prysznic w moim wykonaniu oznacza maksymalnie
odkręconą wodę przez pół godziny :) Być może odpływ typu wannowego ma trochę
mniejszą przepustowość (u mnie jest kratka ściekowa), ale IMHO nie powinno
być problemów.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.