Płytki łazienkowe w przedpokoju

1. Data: 2008-02-24 16:55:11

Temat: Płytki łazienkowe w przedpokoju
Od: krzysiek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę położyć płytki łazienkowe (podłogowe) w przedpokoju i w kuchni...
Jakieś wady do takiego rozwiązania?

pzdr
krzysiek

2. Data: 2008-02-24 18:47:36

Temat: Re: Płytki łazienkowe w przedpokoju
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcę położyć płytki łazienkowe (podłogowe) w przedpokoju i w kuchni...
> Jakieś wady do takiego rozwiązania?

Będziesz musiał wstawić wannę ;-)

Qra

3. Data: 2008-02-24 19:55:25

Od: caldeiro <c...@w...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał/a:

> Chcę położyć płytki łazienkowe (podłogowe) w przedpokoju i w kuchni...
> Jakieś wady do takiego rozwiązania?

Czy płytki mają na czole napisane, że są łazienkowe? ;)
Kładź śmiało.
Jedyne co mogę wymyśleć - to w przedpokoju gdzie wala się piasek nie
kładłbym szkliwionych... ale to już musisz sam ocenić.

--
caldeiro

4. Data: 2008-02-24 20:30:29

Od: krzysiek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy płytki mają na czole napisane, że są łazienkowe? ;)
No nie mają, ale jak się rozejrzeć to po sklepach są wyraźnie podzielone
na łazienkowe, kuchenne... Dlatego miałem wątpliwości... ;]

> Kładź śmiało.
> Jedyne co mogę wymyśleć - to w przedpokoju gdzie wala się piasek nie
> kładłbym szkliwionych... ale to już musisz sam ocenić.
Tu chyba racja, wezmę to pod uwagę, dzięki za pomoc.

pzdr
krzysiek

5. Data: 2008-02-24 21:37:04

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy płytki mają na czole napisane, że są łazienkowe? ;)
> Kładź śmiało.
> Jedyne co mogę wymyśleć - to w przedpokoju gdzie wala się piasek nie
> kładłbym szkliwionych... ale to już musisz sam ocenić.

ależ oczywiście, że na korytarzu można kłaść płytki szkliwione - ważna jest
jednak w tym przypadku klasa ścieralności.
Najlepsze na korytarze są IV.
Odradzam położenia płytek z klasą poniżej III

6. Data: 2008-02-25 19:09:17

Od: "\"BUNIEK\"" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę położyć płytki łazienkowe (podłogowe) w przedpokoju i w kuchni...
> Jakieś wady do takiego rozwiązania?

Kiedys slyszlaem iz w komunikacji takie plytki moga sie wycierac, zalyszane
ale informuje w celu podniesienia czujnosci, ja osobiscie polozylem
szkliwony gress twarde toto tak, ze wywiercenie otworu to kilkadziesiac
minut borowania, wiec scierac sie szybko nie powinno.

Buniek

7. Data: 2008-04-25 10:04:55

Od: pieuk <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek pisze:
> Chcę położyć płytki łazienkowe (podłogowe) w przedpokoju i w kuchni...
> Jakieś wady do takiego rozwiązania?

Można, ja mam np łazienkowe płytki w kuchni :)

Pozdr
BartoszP

8. Data: 2008-04-25 10:22:48

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

nie polecamw kuchni, przesuwanie stolkow itp powoduje nieprzyjemny
halas, drugi raz bym juz tego bledu nie zrobil. Do tego wiekszosc
plytek myje sie o wiele gorzej z kuchennych zabrudzen niz panele/
drzewo/gumolit. Zwlaszcza te chropowate... feeee.

elektronarzędzia do wykonczenia mieszkania
Kocioł CO
pralka?
mocowanie linek stalowych
Kulki magnetyczne