???????? Pnacze bez podpor i na zime

1. Data: 2001-11-05 15:32:38

Temat: ???????? Pnacze bez podpor i na zime
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Macie jakies propozycje, co moge sobie za oknem puscic, coby nie
wymagalo zadnych dodatkowych podpor, ale sie pieknie pielo? Milo by
bylo, gdyby to mozna bylo jeszcze teraz do jakichs doniczek wysadzic
(marzyly mi sie co prawda roze, ale ani to pora, ani chyba bez podporek
im nie pojdze). Stanowisko raczej dobre, bo rosliny na parapecie
oszalaly. Acha, nie moze to byc cos, co wymaga zbyt duzej donicy, bo
bedzie ona stala na parapecie - co prawda sz3erokim, ale nie chce, zeby
komus mozg zlikwidowala spadajac z okna (lzejsza raczej nie bedzie miec
takiej inercji i jest szansa, ze z wrazie czego zatrzyma sie na nizszym,
szerokim parapecie). Nie doradzajcie mi zamocowania czegos
podtrzymujacego doniczki, bo mieszkanie nie moje i nie chce za bardzo
rujnowac (szczegolnie, ze sciany zewnetrzne sa wlasnie po remoncie,
ociepleniu i nie wiem, co jeszcze).

Pozdrawiam,
robal.

PS. Od biedy przezyje do wiesny, jak juz na wszystko za pozno.