konkurs

1. Data: 2001-11-05 16:48:51

Temat: konkurs
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam - trwa na grupie konkurs. Wlasnie osiagnelismy polmetek.
Zachecam wszystkich do pisania. Zrezygnowanych pociesze, nominacja Boguslawa
nie dojdzie najprawdopodobniej do skutku. Z dobrze poinformowanych zrodel
zblizonych do zrodel bliskich jury wiem, ze redakcja Magii Ogrodow
zorientowala sie, ze Boguslaw mowiac o wstazkach na roslinach zrobil soboe z
nich jaja. Teraz tekst poszedl na cala Polske, redakcja jest zazenowana a
Boguslaw skreslony z listy nominowanych... :-x
Regulamin i szczegoly konkursu:
http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2001-11-05 21:59:58

Temat: Re: konkurs
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkurzyli go widocznie artysta fotografik i urocza Pani redaktor.

Pozdrawiam
Andrzej

3. Data: 2001-11-06 08:09:21

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> nominacja Boguslawa nie dojdzie najprawdopodobniej do skutku.

Nominacja do skutku doszła bo JA go nominowałem.!!! :-)
I niech tajne jury nie kombinuje! Bogusławowi Magia Ogrodów jest potrzebna jak
woda i ma jš dostać! Powiedziane jest przecież: spragnionych napoić! :-)))))

> Z dobrze poinformowanych zrodel zblizonych do zrodel bliskich jury wiem, ze
> redakcja Magii Ogrodow zorientowala sie, ze Boguslaw mowiac o wstazkach na
> roslinach zrobil soboe z nich jaja.

To co? Bogusław faktycznie nie ma na kazdej roslince różowej wstšżeczki???? Aż
się dziwię!
A może On mówił o swoich planach, że one tam będš a reporter wzišł to za stan
istniejšcy. A teraz Bogusław pracowicie spędza czas na wstšżeczkowaniu i może
dlatego tak mało ostatnio tu pisuje.
Warto by redakcja to sprawdziła :-))))))))))

> Teraz tekst poszedl na cala Polske, redakcja jest zazenowana a
> Boguslaw skreslony z listy nominowanych... :-x

To redakcja powinna być skreślona , a nie Bogusław!
Protestuję przeciwko brakowi obiektywizmu i uprawianiu przez jury jakiejś
vendetty.
Podtrzymuję mojš nominację! Bogusław! Bogusław!
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2001-11-06 14:00:13

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> [...]

stan
istniejšcy. A teraz Bogusław pracowicie spędza czas na wstšżeczkowaniu i

Pozdrawiam:-)
Janusz

To depresja.Widzisz Janusz jakie szczescie jest ulotne.
Zrobilem juz polke na Magie Ogrodow,wszyscy znajomi ktorych nie lubie
:-))zostali poinformowani ze wygralem ta nieszczesna Magie.
Co Ja im teraz pokaze,musze zaprenumerowac dzialkowca (zdecydowanie
tanszy),powiem ze sie pomylili.
A moje spotkania wieczorne w ktorych mialem czytac co ciekawsze fragmenty z
Magii (omijajac tylko te o winoroslowatych)
Grafik byl rozpisany do konca roku.
Cala moja nadzieja w Tym ze Rafal zostanie wystrychniety na dudka,albo juz
kombinuje, w ten sposob znajdzie haczyk na wszystkich i "pstryk" konkurs
zakonczony bez nagrod.
Ty tez Janusz po cichu wierzyles ze zostaniesz nominowany-powiedz
prawde.(przeciez byly dwie prenumeraty)

Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

5. Data: 2001-11-07 11:06:15

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> To depresja.Widzisz Janusz jakie szczescie jest ulotne.

Ludzieeeeee! Ratujmy Bogusława!!!!!
Niechże każdy napisze list pocieszjšcy, który wyprowadzi Go z depresji. I
odrobinę optymizmu w nim zaszczepi!
Naprawdę Bogusław przejmujesz się nadmiernie. Życie jest naprawdę
piękno-śmieszne! Wstšżki sobie wspomnij :-)))

> [...]
> A moje spotkania wieczorne w ktorych mialem czytac co ciekawsze fragmenty z
> Magii (omijajac tylko te o winoroslowatych)

No widzicie! To rzeczywiście może podłamać!
Dlatego proszę Was, poprzyjcie mojš nominację Bogusława w konkursie!
Bez wiedzy z Magii Ogrodów Bogusław , martwię sie tym ogromnie, może się
załamać kompletnie. :-(( Nie byłoby Wam wtedy przykro.... ????

> Ty tez Janusz po cichu wierzyles ze zostaniesz nominowany-powiedz
> prawde.

Ponieważ to JA nominuję (i chwilowo nie zostało to odwołane) więc Twoja myśl
jest trochę absurdalna. Sam siebie???
Jednakże moja nominacja nie jest tak całkiem bezinteresowna.
Wierzę, że jak Ci załatwię nagrodę, to jš będziesz wykorzystywał godnie,
odczytasz od deski do deski, a obszernych fragmentów nawet nauczysz sie na
pamięć - głód wiedzy tego wymaga - i będziesz się na tej grupie ze wszystkimi, w
tym ze mnš, tš wiedzš dzielił!
Bo przyznam się, że mam sporo kłopotów z czytaniem, a z zapamiętywaniem to już
straszne.... :-(((
I wolę żebyś to Ty Magię Ogrodów studiował. I jeżeli zajdzie konieczność,
wzbogacony o treści, przekazywal jš nam. :-))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2001-11-07 12:04:02

Temat: Odp: konkurs
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznam się, że nie śledziłem przebiegu rywalizacji o prenumeratę...ale
przecież słowo "magia" należy rozumieć tak, że coś jest, chociaż tego tak
naprawdę nie ma...więc wszyscy możemy czuć się zwycięzcami konkursu -
siadamy wygodnie w fotelu z czymś smacznym pod ręką i w wyobraźni widzimy
pełną półkę Magii Ogrodów"...
TB
Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

7. Data: 2001-11-07 15:12:14

Temat: Re: Odp: konkurs
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Borkowski napisał(a):

> Przyznam się, że nie śledziłem przebiegu rywalizacji o prenumeratę...

Nie śledź, pisz częściej na grupie i zrób w końcu konkurencję Bogusławowi.
Gdy się postarasz to być może i Ciebie nie ominie moja nominacja!

> ale przecież słowo "magia" należy rozumieć tak, że coś jest, chociaż tego tak
> naprawdę nie ma...więc wszyscy możemy czuć się zwycięzcami konkursu

Nooo, bez przesady.... Póki co, Bogusław jest bezkonkurencyjny, w zwišzku z
tym proszę się pod liście bobkowe tak chętnie nie podstawiać! :-))))
Jemu Magia Ogrodów jest bardziej potrzebna jak Tobie ( co widać z jego ponurego
listu o depresji)!

> - siadamy wygodnie w fotelu z czymś smacznym pod rękš i w wyobraźni widzimy
> pełnš półkę Magii Ogrodów"...

i... grozš powiało....

Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2001-11-07 15:53:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Nooo, bez przesady.... Póki co, Bogusław jest bezkonkurencyjny, w zwią
zku z
> tym proszę się pod liście bobkowe tak chętnie nie podstawiać! :-))))
Teeee, Janusz, co ty się tak cały czas Bogusławowi podlizujesz? ;-)))
Skalniaki zakładasz?
Pozdr. Jerzy

9. Data: 2001-11-07 17:15:10

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czeka na sosenke od Boguslawa, zeby zobaczyc, z ktorej strony jest u niego
polnoc.

Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2001-11-07 21:19:18

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:
> To depresja.Widzisz Janusz jakie szczescie jest ulotne.
> Zrobilem juz polke na Magie Ogrodow,wszyscy znajomi ktorych nie lubie
> :-))zostali poinformowani ze wygralem ta nieszczesna Magie.

Ciiiiiicho Bogusław, cierpliwości . Pani Kasia poszła zapewne na urlop
macierzyński i obietnice spełni po powrocie.

> Co Ja im teraz pokaze,musze zaprenumerowac dzialkowca (zdecydowanie
> tanszy),powiem ze sie pomylili.

"MO" (bez skojarzeń) obniżyła cenę do 4,99 zł i teraz jest już
konkurencyjna.

Pozdrawiam -Jagoda (:-)

???????? Pnacze bez podpor i na zime
Korek pod doniczki