Odp: konkurs

From: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: konkurs
Date: Wed, 7 Nov 2001 13:04:02 +0100

Przyznam się, że nie śledziłem przebiegu rywalizacji o prenumeratę...ale
przecież słowo "magia" należy rozumieć tak, że coś jest, chociaż tego tak
naprawdę nie ma...więc wszyscy możemy czuć się zwycięzcami konkursu -
siadamy wygodnie w fotelu z czymś smacznym pod ręką i w wyobraźni widzimy
pełną półkę Magii Ogrodów"...
TB
Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...