Rosliny miesozerne - sprzedam/zamienie

1. Data: 2001-11-05 17:43:35

Temat: Rosliny miesozerne - sprzedam/zamienie
Od: "Pawel Garski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam troche roslin na wymiane -- gdyby ktos byl chetny prosze o kontakt
na priva: g...@p...onet.pl
Wiekszosc roslin mozna zobaczyc na mojej stronie:
http://www.drosera.hg.pl i stronie:
http://masozravky.hosting.cz/Fotky2001/cp_photos.htm
Preferuje wymiane ale moge takze sprzedac roslinki. Mieszkam w
Gdansku -- do innych miejscowosci wysle poczta lub kurierem.

-Drosera aliciae
7cm srednicy
-D. binata
Wysoka na 25 cm, same liscie lapiace (z rosa) ponad 10cm dl.
-Nepenthes 'Alata'
dzbanki 8-9 cm (beda wieksze)
-Pinguicula 'Weser'
4-6cm srednicy
-Sarracenia psittacina
Liscie do 8cm (mloda)
-Sarracenia x (mieszanka)
mam dwa rodzaje jedna (nie wiem dokladnie jak sie nazywaja, moge wyslac
zdjecie)

Nasiona:
D. pygmaea
D. pulchella
D. nitidula ssp. omissa
D. aliciae

Gemmae:
D. nitidula ssp. allantostigma X ericksoniae
D. palacea ssp. palacea (giant form)
D. scorpioides

Gemmae ze wzgledu na krotka trwalosc bede dostepne dosyc krotko (max. do
3 mcy). Poczatkujacym polecam D. nitidula ssp. allantostigma X
ericksoniae - stosunkowo latwa w hodowli, szybko rosnie i calkiem ladna.
Rosiczki z gemmae rosna bardzo szybko (w pol roku mozna wyhodowac
dorosle rosliny) i na 99% wykielkuja wszystkie gemmae.

Po inne szczegoly prosze pisac: g...@p...onet.pl

Pozdrawiam
Pawel Garski
http://3dsound.info - dzwiek 3D