Po Świętach

41. Data: 2008-12-29 17:15:26

Temat: Re: Po Świętach
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 15:47, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "self" <s...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:18n71b262blk4.109do2ovgm203.dlg@40tud
e.net...

> Musisz pisac z tym scierwem?
> Przeciez widzisz chyba, ze z tym trollem nikt nie pisuje, pomysl teraz kurwa
> dlaczego i badz laskaw nie odpisywac temu smieciowi.
> --
>                 Bluzgacz

Jesteś prawnikiem? :-)))))))))))))))))))))))))))

42. Data: 2008-12-29 18:41:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Jakiś sqwiel blokuje moje posty, na odmianę puszczając swoje pod moim
nickiem.

43. Data: 2008-12-29 18:49:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Nie mam koncesji... ;)

Wystarczy butla z azotem i butelka ajerkoniaku ;)))))

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2008-12-29 19:06:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> Jak znajde przed Nowym Rokiem w mieście sklep mający
> Koskenkorva Viina, to spróbuje.

Hehe. Chyba już rozumiem sentyment pewnej osoby do Karelii ;)
BTW, ciekawie byłoby spróbować kossu z Fisherman's Friends...

--
Pozdrawiam - Aicha

45. Data: 2008-12-29 20:00:55

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 20:06:57 +0100, Aicha napisał(a):

> Hehe. Chyba już rozumiem sentyment pewnej osoby do Karelii ;)
> BTW, ciekawie byłoby spróbować kossu z Fisherman's Friends...

Jak Ciebie czytam, to widzę ile rzeczy jeszcze nie piłem, całe życie przede
mną ;-)
Co to jest koss i ile ma procent?

46. Data: 2008-12-29 20:06:42

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

self<s...@a...pl>

[...]
> Co to jest koss i ile ma procent?

kross?

gaw

47. Data: 2008-12-29 20:16:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> Jak Ciebie czytam, to widzę ile rzeczy jeszcze nie piłem, całe życie
> przede mną ;-)

I vice versa ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Koskenkorva_Viina - od "Kossu is at its
best..." (o salmiakowej też tam wcześniej piszą)

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2008-12-29 20:22:54

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 21:16:29 +0100, Aicha napisał(a):

> I vice versa ;)
> http://en.wikipedia.org/wiki/Koskenkorva_Viina - od "Kossu is at its
> best..." (o salmiakowej też tam wcześniej piszą)

BTW
" Although commonly called a vodka in English, in Finland it is not called
a "vodka", but viina (from brännvin), "hard liquor"."

To coś jak z Eskimosami, którzy mają dziesiątki określeń na śnieg :-)

49. Data: 2008-12-29 21:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 02:23:36 +0100, Aicha napisał(a):

> Że Bluzgacz gada z tym czymś co udaje Ikselkę, to się nie dziwię, ale
> że Ty... :O
> Chyba że to taka forma kompensacji braku tego, co w szlacheckim
> towarzystwie nie uchodzi ;)

Myślę, że u Michasia to po prostu potrzeba pogadania, jak prawdziwa
mendzizna z mendzizną...

50. Data: 2008-12-30 01:27:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości

> Wystarczy butla z azotem i butelka ajerkoniaku ;)))))

Nie ma mowy! Nie nadmucha się i co za tym idzie, nie poleci!
Szkło za twarde jest... ;DDD

michał

36-letni...
Re: cd Parkinsona