Po Świętach

191. Data: 2009-01-05 20:52:40

Temat: Re: Po Świętach
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Heh - panny zaczadzone hałasem, tłokiem, światłami, alkoholem, "brakiem
> możliwości ucieczki" - utrata orientacji [niezależnie gdzie uciekną,
> wciąż będą na dyskotece, no chyba że uciekną z dyskoteki ;>] i
> narkotykami - wypowiadają się o tym, co one *chcą* ? ;>

Też tak to widzę. Pewnie nie za bardzo wiedzą, o czym mówią.
No i nie mają żadnej alternatywy - to jest najprzykrzejsze - są po
prostu zaniedbane emocjonalnie.

Ewa

192. Data: 2009-01-05 21:07:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co jest złego w śledziach i salcesonie na śniadanie?

Salcesonu nie lubię w ogóle, a śledzie lubię jeść tylko i wyłącznie na
kolację. Taka już jestem - zboczona ;-P

Ewa

193. Data: 2009-01-05 21:19:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Salcesonu nie lubię w ogóle, a śledzie lubię jeść tylko i wyłącznie na
> kolację. Taka już jestem - zboczona ;-P

Nieee, jestes po prostu normalna i zdrowiej sie odzywiasz.
Widzisz po pansraviscie i xxxlce, ze im te ich podlogowe zarcie mozg
wyjebalo.
--
Bluzgacz

194. Data: 2009-01-05 21:24:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Jan 2009 22:07:47 +0100, medea napisał(a):

> Salcesonu nie lubię w ogóle,

Ha, bo pewno nie jadłaś prawdziweeeeeeeeeeeeeego salcesonu... Mniam. Mój
dziadek to dopiero robił salcesony. Żadne tam dzisiejsze śmietniki. Ach,
salcesonik ozorkowy mojego dziadka...

> a śledzie lubię jeść tylko i wyłącznie na
> kolację. Taka już jestem - zboczona ;-P

W sumie to tylko kwestia podejścia: na śniadanie ja jem to, na co akurat
mam ochotę, a często są to bardzo dziwne, jak na ogólne zwyczaje
śniadaniowe w naszym narodzie, zachcenia - czyli właśnie śledzie czy
salceson, czasem sam(!) makowiec, a czasem nawet bigos. Mój ojciec np lubił
biały barszcz na wiejskiej kiełbasce i z jajeczkiem - rano. Albo podsmażaną
na słonince wiejską kaszankę.
Wiekszość ludzi lubi/uznaje tylko nabiał i dżemik oraz tosty - różne sa
zboczenia ;-)

195. Data: 2009-01-05 21:57:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Takich, co wysyłają ostrzegawcze maile na priv, mamy tutaj więcej, nie
> przejmuj się.

Dziękuję za ostrzeżenie! W ich imieniu.

--
Dosiego Roku!
michał

196. Data: 2009-01-05 21:58:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> On chyba cały czas czuwa. Wysłał nawet do mnie ostrzegawczego maila na
> priv. ;)

Tego się właśnie nie robi, zającu... :)

--
Dosiego Roku!
michał

197. Data: 2009-01-05 22:00:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Wiedzieć, to wiedzą - racjonalizują coś, co się im przydarzyło,
> niekoniecznie będąc świadomymi tej racjonalizacji. A dalej idzie z górki
> - "skoro seksiłam się z kolesiem w klopie, to oznacza chyba [ ;> ], że
> to lubię, że mi się to podobało. Bo jakby mi się to niepodobało, to
> musiałabym o tym pomyśleć." ;>

Też. Chodziło mi jednak o to, że tak naprawdę tego seksu nie znają - bo
co to za seks w klopie, czy na szybko gdzieś w ciemnym korytarzu,
zwłaszcza dla dziewczyny? A twierdzą, że lubią się seksić, chociaż mogę
się założyć, że nie mają z tego żadnej typowo erotycznej przyjemności,
co najwyżej przeżywają dreszczyk emocji, jaki za moich czasów odczuwało
się przy dzwonieniu do obcych drzwi i zmykaniu windą... no dobra, w
wieku 16 lat to może przy pokątnym popalaniu fajek ;-P

Ewa

198. Data: 2009-01-05 22:01:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W sumie to tylko kwestia podejścia: na śniadanie ja jem to, na co akurat
> mam ochotę

Ja też, ale tak się składa, że nigdy rano nie mam ochoty na śledzie. ;)

Ewa

199. Data: 2009-01-05 22:06:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tego się właśnie nie robi, zającu... :)

Czego, wilku??

Ewa

200. Data: 2009-01-05 22:21:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Nie byłbym sobą, gdybym nie spróbował te paru razy - i mi
> jednak coś w tym nie pasuje, do czegoś się muszę zmuszać,
> coś grać. :)

No tak, faceci mają w tym przypadku gorzej, jeśli chodzi o efekt ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

36-letni...
Re: cd Parkinsona