Po Świętach

201. Data: 2009-01-05 22:48:11

Temat: Re: Po Świętach
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> No tak, faceci mają w tym przypadku gorzej, jeśli chodzi o efekt ;)

Niebieskie proszki będą bardziej uczciwym wyborem, niż myślenie o innej w
czasie grania? ;)

--
Dosiego Roku!
michał

202. Data: 2009-01-05 23:09:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Też. Chodziło mi jednak o to, że tak naprawdę tego seksu nie znają - bo
> co to za seks w klopie, czy na szybko gdzieś w ciemnym korytarzu,
> zwłaszcza dla dziewczyny? A twierdzą, że lubią się seksić, chociaż mogę
> się założyć, że nie mają z tego żadnej typowo erotycznej przyjemności,
> co najwyżej przeżywają dreszczyk emocji, jaki za moich czasów odczuwało
> się przy dzwonieniu do obcych drzwi i zmykaniu windą... no dobra, w
> wieku 16 lat to może przy pokątnym popalaniu fajek ;-P

A ja myślę, że co prawda niewiele się zmieniło w tendencji do dreszczyków
emocji u naszej dzisiejszej młodzieży, ale łatwo dostępne środki do ich
przeżywania są wielokrotnie potężniejsze i wspierane przez
wyspecjalizowane już marketingi. Choćby dostęp do erotyki (delikatnie
mówiąc), narkotyków, anonimowość (lub wrażenie anonimowości) w Sieci.
Jednocześnie uważam, że pokolenia starsze nie mają na to wpływu, poza tym,
że idealizują swoje dzieci (zgodnie z własną projekcją) i że coraz
bardziej zwiększa się przepaść międzypokoleniowa pod względem wiedzy o
zwyczajach naszych dzieci.
Cokolwiek tu na ten temat wypowiemy - młodzież przeczyta z politowaniem.
;DDD

--
Dosiego Roku!
michał

203. Data: 2009-01-05 23:24:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego, wilku??

Jeśli ktoś do kogoś pisze na priv, to jest to oznaką zaufania. Inaczej
pisałby na grupie, zającu. :)

--
Dosiego Roku!
michał

204. Data: 2009-01-05 23:25:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

205. Data: 2009-01-06 08:33:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> zwyczajach naszych dzieci.
> Cokolwiek tu na ten temat wypowiemy - młodzież przeczyta z politowaniem.

tak czytam to z politowaniem...

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

206. Data: 2009-01-06 15:00:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jeśli ktoś do kogoś pisze na priv, to jest to oznaką zaufania. Inaczej
> pisałby na grupie, zającu. :)

Rozumiem. A jeśli ktoś mi próbuje dyktować, z kim i o czym nie powinnam
rozmawiać, to też jest oznaka zaufania, wilku?

Ewa

207. Data: 2009-01-06 15:01:50

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Rozumiem. A jeśli ktoś mi próbuje dyktować, z kim i o czym nie
> powinnam rozmawiać, to też jest oznaka zaufania, wilku?

Jasne. Ufa, że będziesz posłuszna.

Gawron
:)

208. Data: 2009-01-06 15:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 16:01:50 +0100, Gawron napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

> Jasne. Ufa, że będziesz posłuszna.
>
> Gawron
> :)

Gawronek dostawał juz kiedyś takie maile, podobnie jak ja - w sprawie
brzydkiego wyrażania się o Fra, nooooo, to juz kto jak kto, ale on wie, co
znaczy tego typu ZAUFANIE :->

209. Data: 2009-01-06 15:43:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 16:41:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> Gawronek dostawał juz kiedyś takie maile, podobnie jak ja - w sprawie
> brzydkiego wyrażania się o Fra, nooooo, to juz kto jak kto, ale on wie, co
> znaczy tego typu ZAUFANIE :->

...a swoją droga to może i ja zacznę sie uciekac do takich sposobików -
byłoby ciekawie, nie? Tylko że do Bluzga nie dochodzi priv :-> Ale od czego
moi koledzy :-> Może sami dojdą...

210. Data: 2009-01-06 17:09:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> może i ja zacznę sie uciekac do takich sposobików -
> byłoby ciekawie, nie? Tylko że do Bluzga nie dochodzi priv :->

Jak nie dochodzi, skoro dochodzi? :P

--
Pozdrawiam - Aicha

36-letni...