Po co?

1. Data: 2015-10-30 00:20:22

Temat: Po co?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po co wklejacie propagandę, kiedy wiadomo że ci niby niezaleźni, to tuba propagandowa
pisu i nie ma ani jednego artykułu, który nie jest pisany pod tezę ?
Tak więc zawiadamiom, że ja napewno nie darzę szacunkiem zeszmaconych dziennikarzy,
którzy piszą bo ktoś im płaci za treści i takich linków nie będe otwierał, bo
propaganda jest dla ciemnoty, gdzie ich frustracje tacy kłamcy skierują w odpowiednie
miejsce, bo ktoś widział ciemniaka który myśli?
Tak więc to jest poniżające zniżać się do takich teści, więc nie miejcie następnie
pretensji, że nie czytałem linka panów o nazwie chodząca szmata od usług, każdemu
obciągnie, by tylko kupowali. Aby nie było prostytucji się z niej nie korzysta.