Dlaczego Polacy chodzą na groby?

1. Data: 2015-10-29 15:51:43

Temat: Dlaczego Polacy chodzą na groby?
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

To proste, liczą na spadek. Polacy-biedacy żyją tylko z kradzieży i
rozgrabiania mienia innych. Całe wychowanie Polaka od kołyski do
trumiennej deski służy tylko jednemu: jak ukraść i zrobić to elegancko i
z wdziękiem i urokiem osobistym. Kościół zapewnia w tym procederze
podniosłą oprawę, dlatego odpalenie "bóg zapłać na tacę" co tydzień jest
więc patriotycznym obowiązkiem.

2. Data: 2015-10-29 16:37:38

Temat: Re: Dlaczego Polacy chodzą na groby?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 15:51:43 +0100, CookieM napisał(a):

> [...]
> z wdziękiem i urokiem osobistym. Kościół zapewnia w tym procederze
> podniosłą oprawę, dlatego odpalenie "bóg zapłać na tacę" co tydzień jest

Tak, prymitywie. Tylko dlatego chodzą na groby. A ty byś chciał, żeby to
muzułmanie chodzili na nasze :->
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

3. Data: 2015-10-29 16:53:03

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/10/2015 14:51, CookieM wrote:
> [...]
> z wdziękiem i urokiem osobistym. Kościół zapewnia w tym procederze
> podniosłą oprawę, dlatego odpalenie "bóg zapłać na tacę" co tydzień jest

Polacy chodzą z różnych powodów: dzieci żeby poganiać się wokół grobów,
nastolatki idą z rodzicami, chociaż nie wiedzą raczej dlaczego,
młodzież - żeby porobić zdjecia albo sie zjarać bo fajny klimat a
'rumuny' idą kraść wieńce i ozdoby.

Klechów interesuje jedynie kto ile da na tacę, a czy wspominasz
przy tym zmarłych czy świętych to już czarnuchom obojętne.

Ja idę na grób moich przodków powspominać dzieciństwo kiedy tylko mam
okazję, nie potrzebuję do tego kalendarza.

--
~~~~~
God

4. Data: 2015-10-29 23:23:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
[...]

Chodzą na groby bo inni chodzą na groby i aby pochwalić się kto postawił bardziej
wypasiony grób. :)

He he
Totalitaryzm w POchodzie.
Wolniewicz!
Przyszło nowe
Zamiast S.... wstawcie JP2 i macie dokładnie to samo.