He he

1. Data: 2015-10-29 08:59:57

Temat: He he
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poczekajmy, na jakimś stołku też stanie, he he:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

Ewa

2. Data: 2015-10-29 10:10:09

Temat: Re: He he
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 08:59, FEniks pisze:
> Poczekajmy, na jakimś stołku też stanie, he he:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

Popatrz na ten filmik z Kopacz. Mam wrażenie, że ktoś ją uczył chodzenia
po wybiegu jak modelka, tylko ona nie zrozumiała. I idzie pokracznie za
to z dużą pewnością siebie :)

Dębska Plotkara Zawistna

3. Data: 2015-10-29 11:08:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 10:10, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
>>

> Popatrz na ten filmik z Kopacz. Mam wrażenie, że ktoś ją uczył chodzenia
> po wybiegu jak modelka, tylko ona nie zrozumiała. I idzie pokracznie za

Czepiasz się. Nie chodzi źle, ma praktykę na szpilkach. A modelką być
nie musi, to nie jej zadanie.

> Dębska Plotkara Zawistna

Dokładnie.

Ewa

4. Data: 2015-10-29 11:40:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 11:08, FEniks pisze:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

> Czepiasz się. Nie chodzi źle, ma praktykę na szpilkach. A modelką być
> nie musi, to nie jej zadanie.

Nie chodzi źle, chodzi tak fatalnie, że aż przykro patrzeć. Już lepiej
by było gdyby sobie postała, nawet na jakimś stołku. Co wieszczysz (nie
skąd, nie czepiasz się) Dudzie.

> Dokładnie.

I tak mam cycki ładniejsze od Twoich.

Dębska

5. Data: 2015-10-29 12:11:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 11:40, Przemysław Dębski pisze:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

> Nie chodzi źle, chodzi tak fatalnie, że aż przykro patrzeć. Już lepiej
> by było gdyby sobie postała, nawet na jakimś stołku.

E tam.

> Co wieszczysz (nie
> skąd, nie czepiasz się) Dudzie.

Nie zrozumiałeś. Nie czepiam się tutaj Dudy.
Czepiam się czepialskich. :)

> I tak mam cycki ładniejsze od Twoich.

Pokasz fotkie!

Ewa

6. Data: 2015-10-29 12:22:48

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 08:59, FEniks pisze:
> Poczekajmy, na jakimś stołku też stanie, he he:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

ja tam miałam jak 20 lat temu w kościele ślub składałam. wiedziałam
kiedy klękać, siadać, stać i z której strony kto stoi a kapłon z
kościelnym się po mnie wydzierali, że psuję atmosferę . :-D

--
nie mam już palca na capslocka . . .

7. Data: 2015-10-29 12:33:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-29 o 12:11, FEniks pisze:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

> E tam.

Dopisuję do protokołu rozbieżności.

> Nie zrozumiałeś. Nie czepiam się tutaj Dudy.
> Czepiam się czepialskich. :)

Po owocach poznacie, czyli poczekamy czy czepialscy poczuli się czepieni.

> Pokasz fotkie!

Nie mam kija do selfi. Będzie kiedyś okazja to możem na żywo porównać :)

Dębska

8. Data: 2015-10-29 13:09:50

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Czepiasz się. Nie chodzi źle, ma praktykę na szpilkach.

Ma ale akurat ten chód nie jest tym co tygrysy lubią najbardziej.

Co nie zmienia faktu, że:

9. Data: 2015-10-29 13:22:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 08:59:57 +0100, FEniks napisał(a):

> Poczekajmy, na jakimś stołku też stanie, he he:

4700,cala-prawica-smiala-sie-z-ewy-kopacz-dzis-to-pr
ezydent-zgubil.html#Czolka3Img

> Ewa

LOL - "nie zatrzymał się przed fotografami"! Błąd nie do przyjęcia,
fotografowie to wszak elyta :-D :-D :-D
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

10. Data: 2015-10-29 13:24:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 10:10:09 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
>
> Popatrz na ten filmik z Kopacz. Mam wrażenie, że ktoś ją uczył chodzenia
> po wybiegu jak modelka, tylko ona nie zrozumiała. I idzie pokracznie za

Starsza pani nie daje rady szpilkom, w które się uparcie wciska. Dobrze, ze
przynajmniej zwiedły dekolt zaczęła chować, ktoś wreszcie znalazł sposób,
aby do niej dotarło.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

Totalitaryzm w POchodzie.
Wolniewicz!
Przyszło nowe
Zamiast S.... wstawcie JP2 i macie dokładnie to samo.
Tego nadal nie mogę roztrzygnąć....