Przyszło nowe

1. Data: 2015-10-28 19:43:14

Temat: Przyszło nowe
Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--

Takie....

http://www.google.pl/search?hl=pl&gl=pl&site=&source
=hp&ei=thExVrb
_BMTEjwPl-qvYCQ&q=dzie%C5%84+z+przes%C5%82uchania+x&
oq=dzie%C5%84+
z+przes%C5%82uchania+x&gs_l=mobile-gws-hp.3...4512.1
6474.0.17396.2
4.21.0.3.3.0.605.7793.3-18j2j1.21.0....0...1c.1.64.m
obile-gws-hp..
3.21.6919.3.cqoUSyxrjqQ#hl=pl&gl=pl&q=genera%C5%82+k
aczy%C5%84ski&
imgrc=vlJa1Z_iVPcukM%3A

To teraz musicie się nauczyć nowych chaseł, które będziecie
krzyczeli nieprztomnie, jak was napotka na ulicy służba
bezpieczeństwa ( byli kibole), to może ocalicie siebie i swoje
rodziny tak więc wkuć na pamięć.....

Niech żyje Posłuszeństwo i Świętobliwość !
Wodzu prowadź do Zbawienia!

Aby Kościoł rósł w siłę, a lud żył pobożniej

Kościół-Naród

Wolność - Pokój - Katolicyzm

Generał Jarosław może liczyć na wiernych

Młodzież zawsze z Kościołem

Nasz cel to Katolicyzm bez wypaczeń

Polski Katolik współtwórcą postępu

Linia Kościoła - linią Katolickiej odnowy

Polska Rzeczpospolita Katolicka - ukoronowaniem tysiącletnich
dziejów Państwa Polskiego

Generał Jarosław to nasz wybitny przywódca

Zachód cierpi katusze, bo szatan zabrał im duszę

Niewiernych w oczy kole zasiane Chrystusem pole.

Niech żyje nam Generał Jarek, co nam Tuska zrzucił z barek.

Karol Wojtyła - Ojcem i nauczycielem Wszystkich Narodów. Jego
idee są wiecznie żywe.

Watykan - przewodnią siłą Wszystkich Narodów.
Program Kościoła Katolickiego - programem ludzkości!
Niech żyje internacjonalizm katolicki !
Niech żyje walka ludu wierzącego o religijny postęp i katolicyzm
!
Czy chcecie wojny totalnej z wrogami Kościoła Powszechnego?
Niech żyje dyktatura Episkopatu!
Katolicy wszystkich krajów łączcie się !
Jeden Bóg, jeden Kościół, jeden Papież !
JP2 Chrystusem dnia dzisiejszego.

*********
A szczególnie nie możecie posiadać.......

Fronda najpopularniejszy tygodnik młodzieży katolickiej
(niegdyś popularny katolicki portal internetowy) ogłosił kolejną
listę autorów i innych twórców kultury i nauki zakazanych
przez Ministra Ewangelizacji Narodowej Pana Macierewicza:

Mark Twain, Bertrand Russell, José Saramago, Salman Rushdie, Naum
Chomsky, Umberto Eco, Stephen Howking, Isaac Asimov, Charles
Bukowski, Albert Camus, Richard Dawkins, R.A.Henlein, Christopher
Hitchens, Henrik Ibsen, Franz Kafka, George Orwell, Steig
Larsson, Primo Levi, Fryderyk Nietzche, Arthur Miller, Marcel
Proust, G.B.Shaw, Kurt Vonnegut, H.G.Wells, Zygmunt Freud, David
Hume, Aldous Huxley, Volataire, Schopenhauer...

Placówkom oświatowym oraz mediom zakazano robienia jakichkolwiek
wzmianek lub odniesień do niżej wymienionych bezbożników:

Tusk, Palikot, Boniecki, Boy-Żeleński, Narutowicz, Słonimski,
Sapkowski, Skłodowska-Curie, Kotarbiński, Kuroń, Lem, Gombrowicz,
Zapasiewicz, Banach, Kutz, Łomnicki, Krawczuk, Orzeszkowa,
Religa, Stomma, Środa, K.T.Toeplitz, Witos.

Zbawienna Rada Ocalenia Narodowego po wielu latach duchowych
zaniedbań poprzedniego reżimu pod hasłem Ministerstwo
Ewangelizacji Narodowej wychowuje nowego człowieka wprowadza
szkolenie religijne na wszystkich szczeblach nauczania począwszy
od przedszkolaków. Religia stała się głównym przedmiotem
maturalnym nawet dla tzw.niewierzących.

Świadectwo dojrzałości duchowej bez religii nie gwarantuje
uzyskania zatrudnienia na konkurencyjnym rynku pracy.

Uczelnie zobowiązano do uwzględnienia pochodzenia religijnego w
systemie punktowym stosowanym przy przyjmowaniu kandydatów na
studia.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

2. Data: 2015-10-28 19:48:42

Temat: Re: Przyszło nowe
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 19:43:14 +0100 (CET), ?ISO-8859-2?Q?chod=BCca_
napisał(a):

> Takie....

Wyszło z Tworek i przyszło tu. Niech spada, ale już!

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

3. Data: 2015-10-28 20:05:32

Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:

> Wyszło z Tworek i przyszło tu. Niech spada, ale już!
>
> --
> XL
> http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

Tak wiemy...

Episkopat zapewnia, że chłopi, robotnicy, inteligencja wierząca
a szczególnie polskie duchowieństwo dadzą zdecydowany odpór
zaplutym karłom anty-kościelnej reakcji.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2015-10-28 20:10:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 20:05:32 +0100 (CET), ?ISO-8859-2?Q?chod=BCca_
napisał(a):

> [...]
> a szczególnie polskie duchowieństwo dadzą zdecydowany odpór
> zaplutym karłom anty-kościelnej reakcji.

Taktak, panie Episkopat - a teraz już kaftanik, tableteczka i do łóżeczka,

5. Data: 2015-10-28 21:01:47

Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
,56445.html

> Taktak, panie Episkopat - a teraz już kaftanik, tableteczka i do łóżeczka,

Trzeba będzie być wariatem aby nie oszaleć, bo będzie...

Jedyny dostępny w Polsce kanał Radia i telewizji TRWAM
zapowiedział transmisję na żywo publicznej egzekucji tzw.
Bandy pięciorga wrogów wiary: satanisty Darskiego,
dzieciobójczyni Czubaszek, demoralizującego młodzież polską
oszusta/naciągacza finansowego Owsiaka, bluźnierczyni
Robaczewskiej i heretyka Bonieckiego, którym do końca trwającego
prawie godzinę procesu oferowano szansę odkupienia poprzez
publiczne okazanie pokory i schruchy... Przewodniczący
Niepokalanego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
red.Terlikowski przewiduje, że pod względem oglądalności
egzekucja przyćmi nawet występ polskich piłkarzy do eliminacji
przyznanych nam niedawno Igrzysk Olimpijskich Krajów
Katolickich.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

6. Data: 2015-10-28 21:13:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...com

--

[...]

http://www.eioba.org/files/user28579/a184071/General
_Kaczynski.jpg

7. Data: 2015-10-29 00:00:15

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik uchodźca s...@g...com ...

> Takie....

A w jakiejs strawialnej formie (przed delimiterem i ze skroconymi linkami)
watkotwórca dałby rade?

8. Data: 2015-10-29 04:47:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik uchodźca s...@g...com ...

> Takie....

A w jakiejs strawialnej formie (przed delimiterem i ze skroconymi linkami)
> [...]

http://www.eioba.pl/a/3y13/przesluchanie-czyli-jeden
-dzien-z-zycia-pana-y

Zamiast S.... wstawcie JP2 i macie dokładnie to samo.
Tego nadal nie mogę roztrzygnąć....
Ta kometa wydziela... alkohol. Nawet 500 butelek na sekundę
TV
Gdzie się podziały odry i ebole???