Totalitaryzm w POchodzie.

1. Data: 2015-10-28 21:46:10

Temat: Totalitaryzm w POchodzie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pch24.pl/mowa-nienawisci---forpoczta-miek
kiego-totalitaryzmu,14436,i.html
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

2. Data: 2015-10-28 21:53:59

Temat: Re:Totalitaryzm w POchodzie.
Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:
> http://www.pch24.pl/mowa-nienawisci---forpoczta-miek
kiego-totalitaryzmu,14436,i.html
> --
> XL
> http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

art. 256 Kodeksu Karnego niezwykle groźny zapis: kto publicznie
propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub
nawołuje do nienawiści wobec grupy osób lub osoby z powodu jej
przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, politycznej,
społecznej, naturalnych lub nabytych cech osobistych lub
przekonań () podlega karze grzywny, ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do lat 2.

To jest w każdym cywilizowanym kraju bo mowa nienawiści prowadzi
do ludobójstwa i systemów totalitarnych jak faszyzm. Nie ma
tolerancji dla przestępców co zagrażają innym ludziom, bo różnią
się od nich poglądami, a już w tej chwili mamy pobicia dzieci
dzięki mowie nienawiści.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-10-28 22:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2015 21:53:59 +0100 (CET), ?ISO-8859-2?Q?chod=BCca_
napisał(a):

> [...]
> społecznej, naturalnych lub nabytych cech osobistych lub
> przekonań () podlega karze grzywny, ograniczenia wolności albo

A gdzie niby nawołuję do nienawiści? - powtarzam: nawołuję do
NIEWPUSZCZANIA młodych mężczyzn z Syrii i Afryki, nastawionych roszczeniowo
i agresywnie, którzy w zasadach SWOJEJ WIARY MUZUŁMAŃSKIEJ MAJĄ NAKAZANĄ
AGRESJĘ WOBEC MNIE i ZABICIE MNIE jako katoliczki, powołam się tu na
odpowiednie fragmenty Koranu.
To ja jestem zagrożona, nie oni.

Władze UE ukrywają fakt nieradzenia sobie z ochroną własnych obywateli -
tłumiąc groźbą wszelkie naturalne zachowania obronne, spowodowane niczym
innym, jak własnie tą widoczną pomimo maskowania bezradnością.
Władze UE nie wypełniają swojej roli ochronnej wobec mnie.
Zaskarżę władze UE, jeżeli sama zostanę oskarżona. Oskarżę je o
dezinformację i spowodowanie bezpośredniego zagrożenia granic mojego kraju.
Zaskarżę ciebie - o szantaż i wywieranie na mnie presji z powodu moich
przekonań religijnych.
I zrobię to jak najszybciej.

4. Data: 2015-10-29 04:43:03

Od: "uchodźca" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaskarżę ciebie - o szantaż i wywieranie na mnie presji z powodu moich

tylko islamiści, bo uciekają chrześcijanie przed islamskim
terrorem, część tych ludzi to dzieci i kobiety zgwałcone.
Przypisując im żądze mordu nakręcasz innych aby im krzywde
zrobić, czyli wyjesz z nienawiści.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-10-29 13:12:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Oct 2015 04:43:03 +0100 (CET), ?ISO-8859-2?Q?chod=BCca_
napisał(a):

> Wypisujesz bzdury, ci ludzie uciekają przed wojną i nie są to
> tylko islamiści,

"NIE TYLKO"? - no bardzo pocieszające, bo tylko co 10-ty. Na kilkaset
tysięcy uchodźców masz w Europie, docelowo ponad milion albo i więcej -
armię stutysięczną bojowników islamskich przyjmujemy pod swój dach. :->

> bo uciekają chrześcijanie przed islamskim
> terrorem,

Wypisujesz bzdury - to EMIGRANCI ekonomiczni. Korzystają ze statusu
uchodżców wojennych, bo jest okazja. Uchodźcy wojenni to uciekają przez
jdną granicę, a nie przez cały kontynent akurat DO NIEMIEC!
Uchodźców wojennych to my sami w Polsce JUŻ MAMY kilkadziesiąt tysięcy - z
Ukrainy. Co też mnie nie cieszy, bo to wrogi nam kraj. Ale JUŻ MAMY. A Unia
chce, żebyśmy jeszcze więcej przyjęli wrogów - kulturowych.

> część tych ludzi to dzieci i kobiety

Najwyżej 10 procent. 90 procent to zdrowe jak byki chłopy, którzy przyjdą
za chwilę rabować i zabijać.

6. Data: 2015-10-29 23:21:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
napisał(a):

> [...]

> część tych ludzi to dzieci i kobiety

Najwyżej 10 procent. 90 procent to zdrowe jak byki chłopy, którzy przyjdą

*******
Chyba już nikogo nie dziwi że sprowadzając się na wiochę, jako ten obcy, zostałem
pomówiony o 5 zabójstw. Jeszcze kogoś dziwi po tym co prezentuje Ikselka?

Wolniewicz!
Przyszło nowe
Zamiast S.... wstawcie JP2 i macie dokładnie to samo.
Tego nadal nie mogę roztrzygnąć....
Ta kometa wydziela... alkohol. Nawet 500 butelek na sekundę