Po co nam to...

1. Data: 2008-05-23 20:50:54

Temat: Po co nam to...
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SŁAWA MARKA TWAINA
Pewien młody autor powiedział kiedyś Markowi Twainowi, że traci wiarę w
swoją zdolność pisania. ,,Czy miał pan kiedykolwiek takie uczucie?" zapytał.
,,Tak", powiedział Twain. ,,Kiedyś, kiedy pisałem już prawie przez
piętnaście lat, nagle mnie uderzyło, że nie posiadam najmniejszego
talentu pisarskiego".
"Co pan wtedy zrobił? Przestał pan pisać?"
,,Jak mogłem? Wtedy byłem już sławny".

2. Data: 2008-05-23 21:04:52

Temat: Re: Po co nam to...
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
> piętnaście lat, nagle mnie uderzyło, że nie posiadam najmniejszego
> talentu pisarskiego".
> "Co pan wtedy zrobił? Przestał pan pisać?"

a to je dobre, lektura to przeciez, ale moze podywaguj o Vonnegucie, o
tym jak pisal jak jest slaby czy tez o tym dlaczego jego koledzy po
piorze zapadali w alkoholizm badz tez popelniali samobojstwa co tez
czasem na jedno wychodzi

--
The Gnome

3. Data: 2008-05-24 01:08:58

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Maj, 23:04, gazebo <g...@c...net> wrote:

> [...]
> tym jak pisal jak jest slaby czy tez o tym dlaczego jego koledzy po
> piorze zapadali w alkoholizm badz tez popelniali samobojstwa co tez

Skaja nie ma strzelby.

4. Data: 2008-10-10 15:06:42

Od: "Alfred" <a...@f...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
zapadali w alkoholizm badz tez popelniali samobojstwa co tez czasem na jedno

PS.
Piszcie o tym na pl.rec.ksiazki, a nie u nas.

nowe ujawnione ofiary bestialstwa wobec niemowląt...
A nie mówiłem że nastki są już dojrzałe? ;)
leszcze
Dla Aichy
Z innej grupy