Po co sie modlic?

41. Data: 2019-05-28 18:41:39

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qchem1$m71$2@node1.news.atman.pl...
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

827

> //może przeczytaj ten wątek od początku, raz jeszcze?

Z pustego i Salomon nie naleje... Po co mam powtarzać puste?
3 x 0 wciąż 0. 4 x 0 wciąż 0. Nie napisałaś NICZEGO od siebie
co warte jest tu czytania. Posiłkujesz się tylko linkami do wytworów
cudzej pracy. Zachęcam do wzięcia OSOBISTEGO udziału w rozmowie.

42. Data: 2019-05-28 19:40:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/05/2019 o 17:38, Pszemol pisze:

> Piszesz niby że nie sugerujesz niczego nikomu, ale napisałaś do Gazebo:

do Gazebo niczego nie napisal

--
gazebo

43. Data: 2019-05-28 22:31:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 15:30, Kviat wrote:

> O! To tak jak teraz w tvpis.

Wyczuwam jakąś nutkę zdziwienia, płączonego z wyrażnym żalem?

Czyżbyś nadal nie rozumiał, że PiS to nie jest prawicowa partia, tylko
lewactwo w chadeckim sosie?

44. Data: 2019-05-28 23:02:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 18:36, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Nikt Ci nie zarzuca że masz z czymś jakiś problem...
> Ja po prostu pytam po co przytaczasz w kontekście modlitwy egregora.
> Czy to miał być jakiś argument, pytanie, sugestia?
> Wyraź myśl swą piękną jaśniej!

"... po co przytaczasz w kontekście modlitwy, egregora?"

Jasniej się nie da!

//zawsze możesz przenieść się na facebook'a.

45. Data: 2019-05-28 23:04:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 18:38, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> To nie była sugestia aby przeczytał coś?
> Ja pytam PO CO SUGERUJESZ CZYTANIE O EGREGORZE
> w kontekście modlitwy. Gdzie tu widzisz sens i związek?

Może, jednak wpierw dowiedz się co to ten: 'egregor'?

46. Data: 2019-05-28 23:09:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 18:40, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

_cywilizacji

> I do której to cywilizacji Ty siebie zaliczasz, razem z innymi Polakami?

> Co to znaczy "młody inteligent"?

//to taki ktoś, kto nie sprawia wrażenia nieciągłości w wiedzy ogólnej.

47. Data: 2019-05-28 23:13:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 18:41, Pszemol wrote:
> [...]
> co warte jest tu czytania. Posiłkujesz się tylko linkami do wytworów
> cudzej pracy. Zachęcam do wzięcia OSOBISTEGO udziału w rozmowie.

//może, przenieś się na facebook'a?

48. Data: 2019-05-28 23:16:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-28 19:40, gazebo wrote:

> do Gazebo niczego nie napisal

//dodam tylko, że rozumu najlepiej, używać 'raz dziennie'.

49. Data: 2019-05-29 14:31:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "... po co przytaczasz w kontekście modlitwy, egregora?"
>
> Jasniej się nie da!

Tam w oryginale nie było przecinka przed egregorem, bo jest bez sensu.
To raz. A drwa - nie napisałaś W OGÓLE o co Ci chodzi, więc nie myśl
że napisałaś coś jasno - musisz być bardzo intelektualnie ograniczonym
człowiekiem skoro nie potrafisz sklecić samodzielnie nawet jednego
rozsądnego zdania wyrażającego swoją opinię na jakiś temat.

> //zawsze możesz przenieść się na facebook'a.

Co mi to da?
Wytłumaczysz mi na facebooku po co wspominasz
tu w dyskusji o modlitwie o jakimś egregorze??

p.s, na jakim etapie zakończyłaś szkolną edukację? maturę masz?

50. Data: 2019-05-29 14:33:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może, jednak wpierw dowiedz się co to ten: 'egregor'?

Czyli w kwestii sugerowania Gazebo (i teraz sugerowania mi)
nie masz nic do powiedzenia... ok.. więc widzisz, że jednak sugerujesz
mimo że udajesz że "nie zamierzasz sugerować niczego nikomu".

Jeszcze raz pytam: jaki ma związek DLA CIEBIE egregor z modlitwą?

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze