Po co sie modlic?

61. Data: 2019-05-30 01:05:37

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qcmpgs$q3c$2@node1.news.atman.pl...

> Chciał byś się trzy razy pośmiać z tego samego dowcipu, jak ten
> Afro_Afrykanin z dowcipu o Afro_Afrykaninie i dowcipie?

Jeśli uważasz, że nie pytam z ciekawości tylko z góry wiem
że się pośmieję to się mylisz. Szczerze jestem zaciekawiony
tym co ma egregor (już wiem dzięki Tobie co to jest) wspólnego
z modlitwą do boga chrześcijańskiego.

62. Data: 2019-05-30 01:06:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_cywilizacji

> To o białym Europejczyku, to do Sylwestra było.

Ja pytałem Ciebie o to:

63. Data: 2019-05-30 01:07:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, egregor to jest taki 'gościu', któren to unosi się nad modlącymi
> się.

Fajnie... unosi się w przenośni jakiś koncept.

No ale wciąż nie znamy odpowiedzi na pytanie PO CO SIĘ MODLIĆ?

64. Data: 2019-05-30 03:32:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 01:03, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>
> Jeśli ktoś zadaje wyraźnie pytania to nie jest to oczywiste.
> No ale już wiem, że Ty nie umiesz sklecić sensownego zdania.

> Niestety to widać.

Trudno tłumaczyć zagadnienia oczywiste.

//no widzisz, było sobie kupić, zamiast marnować czas w szkole :)

65. Data: 2019-05-30 03:35:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 01:05, Pszemol wrote:
> [...]
> że się pośmieję to się mylisz. Szczerze jestem zaciekawiony
> tym co ma egregor (już wiem dzięki Tobie co to jest) wspólnego

A dlaczego boga i akurat, chrześcijańskiego?

Masz jakieś uprzedzenia, czy to tylko tak wygląda?

66. Data: 2019-05-30 03:36:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 01:06, Pszemol wrote:
> [...]
>
> Ja pytałem Ciebie o to:
_cywilizacji

> I do której to cywilizacji Ty siebie zaliczasz, razem z innymi Polakami?

A skąd wiesz, że jestem Polakiem?

67. Data: 2019-05-30 03:49:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-30 01:07, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Fajnie... unosi się w przenośni jakiś koncept.
>
> No ale wciąż nie znamy odpowiedzi na pytanie PO CO SIĘ MODLIĆ?

Są tacy, którzy wiedzą.

"nie znamy", jest was więcej?

68. Data: 2019-05-30 05:39:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego boga i akurat, chrześcijańskiego?

Czytałeś wypowiedź rozpoczynającą wątek?

> Masz jakieś uprzedzenia, czy to tylko tak wygląda?

Masz jakieś upośledzenie umysłowe czy to tylko tak wygląda?

69. Data: 2019-05-30 05:41:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

_cywilizacji

> A skąd wiesz, że jestem Polakiem?

Nie wiem, zgaduję tylko - nie jesteś? Byłaby to w sumie dobra wiadomość.

70. Data: 2019-05-30 05:42:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Są tacy, którzy wiedzą.

Widzę, że przyszedłeś na grupę dyskusyjną ale dyskutować nie masz ochoty.

> "nie znamy", jest was więcej?

Tak, mówiłem o grupie dyskusyjnej gdzie dyskutuje wiele osób.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze