Po co żyć?

41. Data: 2008-01-08 09:26:20

Temat: Re: Po co żyć?
Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

teraz sie wyzywam

42. Data: 2008-01-08 09:33:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zapomnialem dodac
> :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> teraz sie wyzywam

Nie zaczynaj ze mną jeśli chcesz szybko skończyć ;)
Teraz musisz często gęsto tłumaczyć się z tego
wycofywania raczkiem ;P

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A sprobuj odwrocic sytuacje.

Niedoczekanie -bo odwrotnie juz tu było -od zawsze...

> Moze to ja licze na to, ze Ty mnie kiedys zadowolisz.

No to uważaj bo a nuż się słono przeliczysz...? ;)

> Nie wiemy jakie bedzie jutro, moze jednak spelnia sie Twoje czy moje
> oczekiwania.

Stawiam na moje. Mam bardziej realistyczne. Na nic nie oczekuję...

> Ale, my tu gadu gadu a podjazd mi znowu zasypalo.
> Musze drugi raz odsniezac, jak ja nie cierpie tej roboty! :))
> To wszystko przez Ciebie :))

Nie lepiej raz a porządnie...rano?

> Aha, podobno wszechswiat sie juz nie rozszerza...

Z kiedy ta nowina? Bo jak ma więcej niż rok...

> Lacznie ze zgasnieciem slonca, przeciez to tylko paliwo.:))))

Paliwo to składnik słońca.
Słońce jako zjawisko fizyczne, kosmologiczne
symboliczne, to ciut więcej niż tylko substancje składowe.

43. Data: 2008-01-08 09:41:47

Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie zaczynaj ze mną jeśli chcesz szybko skończyć ;)
> Teraz musisz często gęsto tłumaczyć się z tego
> wycofywania raczkiem ;P

Nie ma sprawy :))
Ale jak bede wyspany.

44. Data: 2008-01-08 09:44:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma sprawy :))
> Ale jak bede wyspany.

Wtedy będziesz pisał
większe głupstwa... ;)

45. Data: 2008-01-08 09:49:15

Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wtedy będziesz pisał
> większe głupstwa... ;)

Wiem o tym :)))))

Nie przeginaj, trzeciej nie naleje bo wieczorem... wiesz co, no nie? :)))))

46. Data: 2008-01-08 09:56:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wiem o tym :)))))
>
> Nie przeginaj, trzeciej nie naleje bo wieczorem... wiesz co, no nie? :)))))

Masz tu żebyś nie zapomniał na co masz odpowiadać: ;)

47. Data: 2008-01-08 10:04:14

Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Masz tu żebyś nie zapomniał na co masz odpowiadać: ;)

Dobra nie zapomne. :)

Mam nadzieje :)))))))

48. Data: 2008-01-08 10:10:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobra nie zapomne. :)
>
> Mam nadzieje :)))))))

To masz w razie czego jeszcze raz: ;P

49. Data: 2008-01-08 14:25:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:flu9gp$tsk$1@news.onet.pl...

> Znów próbujesz szczęścia ufolu? Jak tam córeczka? Już schudła? ;P
> Rozumiem że twoim sensem życia jest wykazywanie bezsensu istnienia
> innych -wtedy twój brak sensu wydaje ci się ciut mniej wybrakowany...

Widze, ze trafilem w sedno i Cie prawda o bezsensie Twojego zycia zabolala.

> Pozdrów swojego oficera prowadzącego. Zapomniałeś mu w tym roku wysłać
> kartkę na święta...nieładnie! ;P

Jakiego znowu oficera? Jestes taki slepy az przykro.

Jesli ktos pyta po co zyc to wyrazny dowod na to, ze jego
zycie jest bezsensowne. On sam nie widzi powodu swojego zycia.
To, ze ktos poda Ci powody swojego zycia nic nie zmieni
w Twoim zyciu, bo ty sensu nie zobaczysz w cudzych powodach.
A wiec bladzisz. Bezsensu w swoim zyciu nie usuniesz patrzac
na sens zycia innych. To nie nada sensu Twojego zycia...
Jestes przegrancem ktory do smierci juz nic w swoim zyciu nie
zmieni - do konca zycia bedziesz tylko wbijal gwozdzie mlotku.

50. Data: 2008-01-08 16:30:36

Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żyje się głownie dlatego, iż jest to przyjemniejszy (moim zdaniem) stan, niż
nie-życie i to zwykle nawet wtedy, gdy życie zdaje się być wyjątkowo podłe i
do ....
A szukanie sensu życia (który nie istnieje w sensie obiektywnym) wymyślili
tacy co im się robić nie chce ;-)

ptatar

Re: Robakks ostrzegalem
Re: Robakks ostrzegalem