Po co żyć?

31. Data: 2008-01-07 21:03:37

Temat: Re: Po co żyć?
Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Aby tyć.

;)

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fltoah$2ve$1@news.onet.pl...

32. Data: 2008-01-07 21:05:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <P...@h...com> napisał w wiadomości
news:Kswgj.7512$6%.2300@nlpi061.nbdc.sbc.com...
> Aby tyć.
>
> ;)

A nie by schuldnąć? ;P

33. Data: 2008-01-07 21:31:15

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:flt9a8.p7c.0@poczta.onet.pl...

> A moze zaczalbys od wlasnej odpowiedzi na to pytanie, co?

Gdybym napisal że mam już własną myślisz że pisaliby[ście]
tak chętnie o własnych? Każdy by pytał o tę moją...
A jaka jest twoja? Masz jakąś dobrze przemyślaną?
To zapraszam. Wreszcie zamiast krytykować zrobisz
coś konstruktywnego...

34. Data: 2008-01-07 21:51:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:flu5mt$h9o$1@news.onet.pl...

> [...]
> A jaka jest twoja? Masz jakąś dobrze przemyślaną?
> To zapraszam. Wreszcie zamiast krytykować zrobisz

Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens.

35. Data: 2008-01-07 21:53:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:flu0ic$uq5$1@news.onet.pl...
> Nigdy mnie nie zadowolisz ;)

Wszyscy tu zyja aby zadowolic Skaja... :-)
Buahahahaha..

36. Data: 2008-01-07 22:36:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co konstruktywnego w tym, ze podam Ci MOJ powod zycia?
> Czy to cokolwiek zmieni w Twoim, bezsensownym zyciu?
> Nie wiesz po co zyc - to skocz z mostu i zakoncz ten bezsens.

Znów próbujesz szczęścia ufolu? Jak tam córeczka? Już schudła? ;P
Rozumiem że twoim sensem życia jest wykazywanie bezsensu istnienia
innych -wtedy twój brak sensu wydaje ci się ciut mniej wybrakowany...
Pozdrów swojego oficera prowadzącego. Zapomniałeś mu w tym roku wysłać
kartkę na święta...nieładnie! ;P

37. Data: 2008-01-07 22:48:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A sprobuj odwrocic sytuacje.

Niedoczekanie -bo odwrotnie juz tu było -od zawsze...

> Moze to ja licze na to, ze Ty mnie kiedys zadowolisz.

No to uważaj bo a nuż się słono przeliczysz...? ;)

> Nie wiemy jakie bedzie jutro, moze jednak spelnia sie Twoje czy moje
> oczekiwania.

Stawiam na moje. Mam bardziej realistyczne. Na nic nie oczekuję...

> Ale, my tu gadu gadu a podjazd mi znowu zasypalo.
> Musze drugi raz odsniezac, jak ja nie cierpie tej roboty! :))
> To wszystko przez Ciebie :))

Nie lepiej raz a porządnie...rano?

> Aha, podobno wszechswiat sie juz nie rozszerza...

Z kiedy ta nowina? Bo jak ma więcej niż rok...

> Lacznie ze zgasnieciem slonca, przeciez to tylko paliwo.:))))

Paliwo to składnik słońca.
Słońce jako zjawisko fizyczne, kosmologiczne
symboliczne, to ciut więcej niż tylko substancje składowe.

38. Data: 2008-01-08 09:02:32

Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uff!.... ledwo wczoraj zdazlylem do pracy.
A teraz jestem zmeczony :)))
Mam nalana szklanke czerwonego wytrawnego.
Wypije i ziu ziu.

Do nastepnego pisania :)

39. Data: 2008-01-08 09:06:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Uff!.... ledwo wczoraj zdazlylem do pracy.
> A teraz jestem zmeczony :)))
> Mam nalana szklanke czerwonego wytrawnego.

Rozumiem że w powyższy sposób komunikujesz
nie masz siły lub ochoty do kontynuowania
dyskursu:

40. Data: 2008-01-08 09:20:46

Od: "MarkPol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "MarkPol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem że w powyższy sposób komunikujesz
> nie masz siły lub ochoty do kontynuowania
> dyskursu:

Oczywiscie ze nie mam sily to juz druga noc nie przespana.
Ostatnia z powodu pracy, przedostatnia z wlasnego wyboru.
A dzisiaj mam jeszcze wedzic szyneczki :))))
I znowu do pracy.

Na dzisiaj mam dosyc wrazen :)
Qna ide nalac druga.

Rozmowa Toba jest sprawa przyjemna, ale cos mi sie wydaje ze to nikonczaca
sie opowiesc.

Tym razem

Serdecznie pozdrawiam
I dobraaaanoc.