Po trzech latach...

61. Data: 2005-06-07 21:08:59

Temat: Re: Po trzech latach...
Od: "ente" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:6237057129$20050607215416@ewcia.kloups...

> Zaraz, zaraz, to anonimowy pusiak moze nazwac ludzi tak : "wszyscy Ci,
> którzy maja pozytywne zdanie na temat dzudzu sa dla mnie psychopatami
> tak jak dzudzu"

Rozumujesz logicznie. Osoby popierające chamskie zachowanie, same
postępują po chamsku.

62. Data: 2005-06-07 22:49:00

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

monia napisał(a):

> Użytkownik "dżo" <ahojdradzypszjaciele@ it.ede> napisał w wiadomości

> O czym tu strzepić język? Nie ma o czym mówic, Pusiak ma rację. Już
> nie pamietacie, jakie osczerstwa i niesprawiedliwe zdania były kierowane
> na osobę, którą wiekszość z nas bardzo ceni, i która nikomu nic tu złego
> nie zrobiła. Na Magdę Bassett? Ile Jej przykrści zrobono! A Magda
> wniosła w tę grupę największy wkład! I powinna zostać przeproszona.
> Mówcie sobie, co chcecie, a kultura i przyzwoitość tutaj też powinny
> obowiązywać.
no jasne wreszcie jakies czyste sumienie...
szkoda ze nie wlasne...
Magdo B. powstan !!!
mecenasow masz od 7 dan bolesci...
dla nich wlasnie ten cytat: "i nie przebaczaj zaiste nie w twojej mocy
przebaczac w imieniu tych ktorych zdradzono o swicie"...
Mars

63. Data: 2005-06-08 04:24:40

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d850l7$qkr$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> wrote:

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>
> [...]
>
> Z tego wnoszę, że ja też jestem psychopatą bo czasami odpowiadałem
> "dobremu" wcieleniu dzudzu mimo iż zwalcazałem te złe.

A jest jakieś "dobre wcielenie" tego skurwysyna?

> Nic z tego Ewo, dzudzu w tej chwili robi w tym wątku plebiscyt
> popularności i wychodzi na to, że populizm zwycięża. Może jeszcze długo
> egzystować bo ma na kim się oprzeć. Nawet na formach szczątkowych.
> Więcej mu do szczęścia nie potrzeba.

I otóż to.

Władysałw

64. Data: 2005-06-08 06:47:19

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał:
> A jest jakieś "dobre wcielenie" tego skurwysyna?

Czy to co tu napisales nie jest przypadkiem chamstwem?
I nie pisz prosze, ze anonima _mozna_ obrazac, bo NIC
nie usprawiedliwia takich slow.

Pozdrawiam
Lilla

65. Data: 2005-06-08 07:49:51

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <6237057129$20050607215416@ewcia.kloups>,
"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote:

> Le mardi 7 juin 2005 ŕ 20:21:22, dans
> <w...@n...onet.pl> vous écriviez :

> Wiec koncze zdanie : czy chamstwo nalezy zwalczac chamstwem ?
> To takie retoryczne pytanie oczywiscie.

Przepraszam, ale co to ma do rzeczy?

> Zaraz, zaraz, to anonimowy pusiak moze nazwac ludzi tak : "wszyscy Ci,
> którzy maja pozytywne zdanie na temat dzudzu sa dla mnie psychopatami
> tak jak dzudzu"

Toteż napisałem, że w tym przypadku myślę, że uważanie wielbicieli
dżudżu za takich samych psychopatów jak ich idol jest nieuzasadnione. Co
nie znaczy,że nieprawdziwe).

Jednak zauważ, że Pusiak nie nazwała nikogo konkretnego psychopatą. Nie
napisała: pani X.Y., nauczycielka z N. jest psychopatą, ani pani Z.W.,
gospodyni domowa z M. jest psychopatą. Napisała, że
_uważa_za_psychopatów_ tych wszystkich którzy maja pozytywne zdanie na
temat dzudzu. Wyraziła więc osobiste zdanie na temat pewnej, bliżej
nieokreślonej grupy ludzi. Jak ktoś się poczuwa, to wie teraz co o nim
Pusiak sądzi, a może go opinia Pusiaka obchodzić lub nie. Jednak ??
uderz w stół, a nożyce się odezwą.

A przypominam -- anonimowy i ukrywający się pod rozmaitymi osobowościami
dzudzu obraża i wyśmiewa wielokrotnie, bez powodu, konkretnych, znanych
z imienia i nazwiska ludzi, w tym wielu stałych i dawnych uczestników
tej grupy, którzy w przeciwieństwie do niego włożyli dużo pracy i dobrej
woli, by pomagać tu innym. Robi to i wiele innych rzeczy tylko dla
przyjemności obrażania innych i wywoływania awantur. Na dodatek uzyskuje
pobłażanie i poklask od rozmaitych osobników, dla których znalazłbym,
owszem, odpowiednie epitety, ale się powstrzymam.

Władysław

66. Data: 2005-06-08 07:51:17

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... cinszkiej pracy - ileż tego gówienka należało przerobić na humus
> szlachetny.
> Zmęczona odchodzę na emeryturę. No może należałoby czasem powiedzieć
> Władysiowi - "nie garb się", Oli przesłać buziaka, Z Ewci N. pić eliksiry
> czarów Paryskich, zimne wrzosowiska Krychy wiecznie opatulonej porównywać z
> "Tajemniczym ogrodem"
> Ale siły już nie te, a i grupa stała się niczym koncertująca Wielka
> Orkiestra...
> Żegnajcie
> dżdżownica

Uderz w stół, to nożyczki się odezwą.
Proszę, ilu zwolenników dzudzu tu wylazło nagle. No ale cóż, tak to jest na tym
świecie, że nawet psychopaci znajdują swoich zwolenników. Nic, dzudzu, tylko
pogratulować. Jeszcze przypomniało mi się takie powiedzenie &#8211; każda potwora
znajdzie swojego amatora.
A Wam, amatorom, bardzo współczuje boście ślepi a na dodatek jeszcze tacy
biedni, sponiewierani przeze mnie. Współczuć tylko:))

67. Data: 2005-06-08 07:51:35

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d864ja$7n2$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote:

> Czy to co tu napisales nie jest przypadkiem chamstwem?
> I nie pisz prosze, ze anonima _mozna_ obrazac, bo NIC
> nie usprawiedliwia takich slow.

Nie, nie napiszę, że anonima można obrażać. anonima nie można obrazić,
bo nie ma kogo. A dzudzu jest głupim skurwysynem.

Władysław

68. Data: 2005-06-08 08:19:56

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie napiszę, że anonima można obrażać. anonima nie można obrazić,
> bo nie ma kogo.

No coz, dla mnie nie ma znaczenia, czy ktos nazwie sie "Wladyslaw Los",
czy tez "dzdzownica", bo to mi tak samo niewiele mowi.
Ma natomiast znaczenie to, co pisze dany uzytkownik netu.

> A dzudzu jest głupim skurwysynem.

Znasz jeszcze wiecej tego typu okreslen?
Moze czas odswiezyc sobie netykiete?

Pozdrawiam
Lilla

69. Data: 2005-06-08 08:24:39

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pusiak napisał(a):

> [...]
> A Wam, amatorom, bardzo współczuje boście ślepi a na dodatek jeszcze tacy
> biedni, sponiewierani przeze mnie. Współczuć tylko:))

PLONK
--
Ania

70. Data: 2005-06-08 08:49:39

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d86a0u$gob$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Lilla" <l...@f...krasnik.pl> wrote:

> No coz, dla mnie nie ma znaczenia, czy ktos nazwie sie "Wladyslaw Los",
> czy tez "dzdzownica", bo to mi tak samo niewiele mowi.

Lecz mi to mówi i mówi wielu innym. Ja nazywam się Władysław Łoś, Podaję
w swoich postach rzeczywisty adres, na który można do mnie napisać.
Uczestnicy tej i wszelkich list i grup dyskusyjnych w których
uczestniczę wiele o mnie wiedzą. I odpowiadam sam, jako ja, Władysław
Łoś za wszystko co tu piszę. A dżudżu obrażał wszystkich bezkarnie,
tchórzliwie ukrywając się pod kolejnymi pseudonimami i podając wciąż
nowe anonimowe adresy pocztowe.

> Ma natomiast znaczenie to, co pisze dany uzytkownik netu.

> Znasz jeszcze wiecej tego typu okreslen?

Znam. Używam ich kiedy zachodzi potrzeba.

> Moze czas odswiezyc sobie netykiete?

Widzę, że Ci przeszkadza nazywanie rzeczy po imieniu. A działalność
dżdudżu Ci nie przszkadzała? Gratuluję.
I przypomnij sobie może, co to normalna uczciwość i przyzwoitość.

Władysław

Parapetówka
10 białek!
Kuchenne sny ;-)
dieta bez pieczywa,makaronu, kasz, ziemniaków-macie pomysły co można jeść dla uroizmaicenia diety?
dymka i czerowna cebula -do smażenia, sosu, etc...czy nadaje sie na gorąco?