Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

101. Data: 2020-06-02 21:02:21

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To tym gorzej...

Dla mojego Misia to była najlepsza decyzja, że go pokochałam bezgranicznie
- i to jest najważniejsze.

> Jednocześnie przyczyniłaś się do utrwalania "nieuczciwych praktyk
> nieuczciwych hodowców". Wszystko ma swoją przyczynę i skutek.
>
> O ile nie dziwią mnie zbytnio zdziwaczałe paniusie kupujące sobie
> rozmaite chihuahua (pieski, o których wiadomo, że cierpią na wszelakie
> nowotwory i ciężko chorują neurologicznie), o tyle u osoby bądź co bądź
> świadomej to niewytłumaczalne raczej.

A mnie najbardziej na świecie dziwią paniusie, które wszystko, co w życiu
robią, robią na zimno.

> I dołożyłaś swoją cegiełkę do cierpienia kolejnych.

Raczej nie. Misiek nie miał potomstwa.

> A potem rozkoszujesz się

?!

> publicznie swoim bólem po stracie...

Zaiste, publika z Ciebie mało dla mnie istotna, więc może nie aż tak.

Rozumiem, że w odróżnieniu ode mnie - takiej nierozważnej i
niewyrachowanej, nieodpowiedzialnej - TY swoje uczucia lokujesz... na
procent, a ślub wzięłaś z osobnikiem wolnym od wad zdrowotnych, po
dokładnym sprawdzeniu jego dokumentacji medycznej i zdrowotności przodków
trzy pokolenia wstecz, aby mieć z nim zdrowe dzieci.
Gratulacje. Ja zawsze idę w ciemno.

A w ogole - musisz się bardziej postarać; oczywiste, że pocieszać mnie tu
nie przyszłaś, ale wq...nie mnie słabo Ci idzie. Zatem jesteś w tym wątku
bezużytecznym zapychaczem. Zresztą jak w każdym wątku w grupach. Nie
zmieniasz się nic a nic. Jak krowa. Potrzebna Ci tylko trawa do szczęścia.
No to podrzuciłam Ci trochę, jak zwykle.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

102. Data: 2020-06-02 21:08:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Takie proste pytanie... a tyle usprawiedliwień i wodolejstwa w odpowiedzi.
> Czyżbyś miała szczątkowe sumienie i czujesz się winna?

Zawsze będę. Dałam Miśkowi mnóstwo szczęścia - ale mniej, niż on mnie. Tu
czuję się bardzo, bardzo winna. Nigdy nie dałabym rady go w dawaniu
szczęścia przeskoczyć. To on był mistrzem w naszym duecie.

https://m.fotosik.pl/zdjecie/pelne/def411a9d4d1787d

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

103. Data: 2020-06-02 21:09:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> odetkany i ,,osobiście", i jelitowo (drugie związane z pierwszym...), ale po
> narkozie mocno dyszący i męczliwy, z wysiękiem przy serduszku - bo oto się
> tamże OKAZAŁ POTWÓR. Mało, że w serduszku (powód wysięku), to i wszędzie,
> także wokół ,,dowodu" potwór-zdradziejec licznie schowany ?
> A ja zaraz się zapłaczę do cna.
> Proszę życzluwych o pocieszenie, a niezyczliwych o porządne wkurzenie -
> takie, żeby mnie krew jasna.... no to byłoby dziś dla mnie lekarstwem choć
> na chwilę, aby mnie ta cisza i pustka nie zabiły. Już wolę wściekłość, niż

Taki słodziak:

104. Data: 2020-06-02 21:23:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2020 o 15:32, XL pisze:

> [...]
> najszczęśliwiej.
> Ty nie potrafisz czy nie chcesz uszczęśliwiać - więc ja to zrobiłam.

uszczesliw mnie, przeciez chcesz, nie obchodzi mnie jak wsobne bedzie to
wszystko

--
gazebo

105. Data: 2020-06-02 21:29:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/06/2020 o 20:08, XL pisze:

> [...]
> czuję się bardzo, bardzo winna. Nigdy nie dałabym rady go w dawaniu
> szczęścia przeskoczyć. To on był mistrzem w naszym duecie.

przyznaje sie do bledu, jestes na wlasciwej grupie, jednak o twojego
lekarza to jeszcze raz poprosze, ty cierpisz na syndrom niedoceniania, i
za chuja nie wiem z jakiego powodu majac tak szczesliwe zycie jak je
opisywalas
--
gazebo

106. Data: 2020-06-02 22:06:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2020 o 21:08, XL pisze:

> Zawsze będę.

I dlatego zagłuszasz swoje sumienie i poczucie winy nienawiścią do
ludzi, których nie znasz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

107. Data: 2020-06-02 22:13:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.06.2020 o 21:02, XL pisze:

> Nie zmieniasz się nic a nic. Jak krowa. Potrzebna Ci tylko trawa do szczęścia.

A ty się zmieniasz? Przestajesz być rasistką, ksenofobką i homofobką?
Czy może wystarczy ci do szczęścia tylko nienawiść do ludzi, których nie
znasz, tylko dlatego, że mają inny kolor skóry, inną narodowość czy inną
orientację seksualną?
Jesteś krową?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

108. Data: 2020-06-02 22:27:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> uszczesliw mnie, przeciez chcesz, nie obchodzi mnie jak wsobne bedzie to
> wszystko

Nie jesteśmy spokrewnieni, więc sorry.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-06-02 22:29:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> [...]
> lekarza to jeszcze raz poprosze, ty cierpisz na syndrom niedoceniania, i
> za chuja nie wiem z jakiego powodu majac tak szczesliwe zycie jak je

Opisywałam i opisuję też przykre doświadczenia, więc skoryguj swoją
,,diagnozę".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

110. Data: 2020-06-02 22:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
????????

> I dlatego zagłuszasz swoje sumienie i poczucie winy nienawiścią do
> ludzi, których nie znasz?

Twoje ???????? się przegrzały, stąd takie durne ,,diagnozy".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem