Pocieszcie prosze bo troche sie boje!

1. Data: 2003-01-06 12:14:37

Temat: Pocieszcie prosze bo troche sie boje!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro wybieram sie do szpitala w celu zalozenia szwu okreznego na
szyjke...tzw"podszywki" strasznie sie boje szpitali(nie wiem dlaczego),nie
wiem jak dlugo tam zostane i czy nie bedzie jakis opkropnych
komplikacji....Pocieszcie mnie prosze troche...Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2003-01-06 12:43:03

Temat: Re: Pocieszcie prosze bo troche sie boje!
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem jak dlugo tam zostane i czy nie bedzie jakis opkropnych
> komplikacji....Pocieszcie mnie prosze troche...Pozdrawiam Kasia

moze trzymaj sie lepiej nazwy "szew okrezny na szyjke macicy"... "podszycie"
brzmi okropnie...
jak kazdy zabieg moze on prowadzic do roznego rodzaju powiklan np: indukcja
czynnosci skurczowej macicy, jednak czestosc ich wystepowania jest nikla...
jesli pacjentka jest odpowiednia do zabiegu przygotowana nie niesie to za
soba wiekszego ryzyka...
wiekszym ryzykiem jest niezalozenie szwu... poniewaz w wiekszosci przypadkow
prowadzi do porodu przedwczesnego lub poronienia
standardowy czas pobytu pacjentki na o/o Pat Ciazy w takim wypadku to ok
8-10 dni jesli nie ma zadnych dodatkowych problemow - czytaj => posiewy sa
jalowe i nie ma czynnosci skurczowej czy tez krwawienia wystepujacych po
zabiegu...
to tak w skrocie... w zolnierskich slowach...
jesli cos Cie niepokoi to pytaj konkretnie bo to temat rzeka...
oczywiscie zaraz znajdzie sie kilka osob ktorych babcia lub ciocia mialy
taki szew i bardzo zle skonczyly... ale tym sie nie przejmuj... ludzie
rzadko chwala sie tym co sie udalo.. za to porazkami swoimi lub cudzymi
lubia sie napawac latami...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2003-01-06 12:44:42

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Kasia=- <k...@p...onet.pl> news:avbrpv$e6n$1@news.tpi.pl

> Pocieszcie mnie prosze troche...

a kto lubi szpitale powiedz Ty mi ;) nawet sami lekarze ich nie lubia..
jest w nich malo przytulnie i zimno.. ale czasami tez moze byc wesolo..
zalezy jak sie podejdzie do pobytu w tej instytucji.. ja na przyklad
mialem smieszne przezycia.. choc spedzilem tam raptem 3 dni na obserwacji
byllem jedynym czlowieczkiem w sali (na 7 osob) ktory mial mniej niz 55 lat
w zwiazku z czym troche sie nudzilem.. w nocy z kolei nie spalem, slyszac
permanentne sapanie, chrapanie i jeczenie - zadne cmokanie i takie tam inne
sposoby nie pomagaly.. 3 dnia pobytu, gdy w koncu usnalem, budze sie
raptownie ocucony uderzeniem jakiegos naczynia o podloge.. zrywam sie na
siedzaco, odwracam sie w strone halasu i widze staruszka kleczacego na
lozku z wypieta gola pupom.. za nim stoi pielegniarka z rurkami i probuje
sie wbic w niego od tylu.. oczy mi urosly do rozmiarow strusich jajek..
i w te pedy wywialo mnie z pokoju.. tak szybko ze az kapcie pogubilem.. ;p

enyej.. nie martiwaj sie.. bedzie dobrze..
a moze tez zobaczysz jak sie robi lewatywe ;]

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

4. Data: 2003-01-06 13:13:37

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

przejmuj... ludzie
> rzadko chwala sie tym co sie udalo.. za to porazkami

Jak to? ja zawsze wychwalam Klinikę Ginekologii Akademii Medycznej we
Wro na Dyrekcyjnej.

Obsługa jak w hotelu - fachowa i milutka.
Az przyjemnie poleżec.

pozdr

cherokee

5. Data: 2003-01-06 13:40:41

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM w...@a...pl, odpowiem Ci tak...:

| moze trzymaj sie lepiej nazwy "szew okrezny na szyjke macicy"... "podszycie"
| brzmi okropnie...

Wazne, jak brzmi? Wazne, jak bedzie. A bedzie OK.

| jak kazdy zabieg moze on prowadzic do roznego rodzaju powiklan np: indukcja
| czynnosci skurczowej macicy, (...)

Do roznego rodzaju powiklan moze doprowadzic mnie dzisiejsze opuszczenie tego miejsca
-
moge sie posliznac, moze mnie potracic tramwaj, moge... itd. Dziewczyna przyszla po
pocieszenie, a Ty Jej... ech.

| jesli pacjentka jest odpowiednia do zabiegu przygotowana

A jak ma byc, przepraszam, przygotowana? Nieodpowiednio?

nie niesie to za
| soba wiekszego ryzyka...

Dobrze, ze dodales "wiekszego" ;]

| wiekszym ryzykiem jest niezalozenie szwu... poniewaz w wiekszosci przypadkow
| prowadzi do porodu przedwczesnego lub poronienia

&|
Krece glowa, czytam dalej...

| oczywiscie zaraz znajdzie sie kilka osob ktorych babcia lub ciocia mialy
| taki szew i bardzo zle skonczyly... ale tym sie nie przejmuj...

=D.... po takich slowach ;]
A ja tam wierze, ze wszystko bedzie Ok, bo czemu mialoby nie byc? I po cholere
martwic sie
_ewentualnymi_ komplikacjami, ktorych na, np., 99% nie bedzie? Mowie, to tak, jakby
sie
martwila ewentualnym jutrzejszym zlamaniem nogi. Dajciez spokoj.
Kasia, trzymaj sie =)

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
http://www.promarcos.com.pl/humor/dialog.htm

6. Data: 2003-01-06 13:43:59

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myjk m...@g...pl, odpowiem Ci tak...:
> [...]

| siedzaco, odwracam sie w strone halasu i widze staruszka kleczacego na
| lozku z wypieta gola pupom.. za nim stoi pielegniarka z rurkami i probuje

Musial to byc wspanialy widok i na pewno takowe urozmaicaja pobyt w szpitalu ;)
A ja znowoz znam pielegniarke, ktora ma tyle energii, ze chyba by zmarlego ze snu
wyrwala.
Dziewczyna rozgadana, tryskajaca zyciem, super po prostu - ale jak sie taka Toba,
Kasiu,
zaopiekuje, to pewnie zadnej nocy nie przespisz - ona jakby byla na speedzie caly
czas +
swietne poczucie humoru =)

7. Data: 2003-01-06 15:36:03

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jan 2003 12:44:42 +0000 (UTC), Myjk napisał/napisała:
> a kto lubi szpitale powiedz Ty mi ;) nawet sami lekarze ich nie lubia..

Ja lubie :P Od dziecka bywalem czesto w szpitalach jako gosc :) POza
tymmialem wpajane,ze tam sie ludzi leczy... Rzeczywistosc jest bardziej
brutalna ale przekonanie,ze bedzie lepiej zostalo do dzisiaj (76 rocznik
jestem :>)

> a moze tez zobaczysz jak sie robi lewatywe ;]

LOL :DDDDD

--
* "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

8. Data: 2003-01-06 15:43:54

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Papik=- <p...@g...w.astercity.net>

> POza tymmialem wpajane,ze tam sie ludzi leczy... Rzeczywistosc jest
> bardziej brutalna ale przekonanie,ze bedzie lepiej zostalo do dzisiaj

dokladnie.. w szpitalu leczy sie ludzi.. ale taki pobyt moze byc rownie
przyjemny jak i nieprzyjemny.. kwestia podejscia..

> (76 rocznik jestem :>)

ojoj.. to Ty stara dupa jestes ;] ja 79..
i pomyslec ze juz po zareczynach, a Ty jeszcze dupczysz ;]

> LOL :DDDDD

hehe.. dobrze ze nie widzialem reszty.. bo jak wybiegalem to
juz mialem w gardle obiad z poprzedniego dnia.. nie duzo co prawda..
ale zawsze bym napaskudzil..

BTW do dzisiaj sie zastanawiam dlaczego robili to w pokoju,
a nie w lazience.. hmmmmm

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

9. Data: 2003-01-06 16:17:02

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jan 2003 15:43:54 +0000 (UTC), Myjk napisał/napisała:
> i pomyslec ze juz po zareczynach, a Ty jeszcze dupczysz ;]

Ty juz nie bedziesz :>>

> BTW do dzisiaj sie zastanawiam dlaczego robili to w pokoju,
> a nie w lazience.. hmmmmm

Moze w lazience wszyscy by sie na raz nie zmiescili ? :>

--
* "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

OB
zajrzyj
bolace piersi a ciaza