ksiazka o przemianie pokarmowej

1. Data: 2003-01-06 11:22:38

Temat: ksiazka o przemianie pokarmowej
Od: michun <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry
w zwiazku z moim zainteresowaniem dietami i odzywianiem
szczegolnie dieta z rozdzielenie bialek i weglowodanow
szukam ksiazki w ktorej dowiedzialbym sie jak przbiega droga
pokarmu od ust do 'toalety'
chodzi mi o czasy przebywanie poszczegolnych typow pokarmow
typu weglowodany, bialka w zolodku i w dalszych etapach
mam wyksztalcenie techniczne wolalbym wiec ksiazke dla laika,
prosta, latwa a jednoczesnie rzetelna
z gory dziekuje
pozdr
mih

2. Data: 2003-01-06 16:08:34

Temat: Re: ksiazka o przemianie pokarmowej
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzuc to na pl.misc.dieta z tego co widze ktos bedzie sie na tym znal.

3. Data: 2003-01-06 17:09:36

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

michun <m...@p...onet.pl> napisał/a

> [...]
> typu weglowodany, bialka w zolodku i w dalszych etapach
> mam wyksztalcenie techniczne wolalbym wiec ksiazke dla laika,

W takim razie weŸ ksišżkę do III klasy LO, tam znajdziesz krótki i niezbyt
skomplikowany opis.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

4. Data: 2003-01-06 19:31:12

Od: "Andie Bradley" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podrecznik biologii do 3 klasy lo.

Uzytkownik "michun" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> typu weglowodany, bialka w zolodku i w dalszych etapach
> mam wyksztalcenie techniczne wolalbym wiec ksiazke dla laika,

Warto przeczyta
Blyski w oczach
nerwica zoladka
pytanie o stone internetowa