Pod kątem paproci.

1. Data: 2003-07-29 21:23:25

Temat: Pod kątem paproci.
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Park krajobrazowy Wzniesień Łodzkich gościł dzisiaj grupowicza
pl.rec.ogrody.
Oczywiście nie było dyskusji czy roślina jest kupą komórek, czy istotą w
jakiś
sposób "żywą" ............
Wspominano nasze urocze grupowiczki przechadzając sie wolnym krokiem wśród
paproci, bo to ich czas a i wygląd okazały.
O grupowiczach też się rzekło słowo w zamysleniu, Grzegorzowi bardzo
współczuliśmy używając nieparlamentarnych wyrazów.
Tak to minoł wtorek dzień paproci i Heinekena :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-07-30 05:36:16

Temat: Odp: Pod kątem paproci.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEBHEGAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> [...]
> pl.rec.ogrody.
> Oczywiście nie było dyskusji czy roślina jest kupą komórek, czy istotą w

Aaaa, to już mi się rozjaśniło w głowie, skąd ten dzwonek wyżej :-)))

--
Pozdrawiam, Kaśka

Campanula Garganica 'Dickson's Gold'
Za siedmioma górami