Podaje przepis na krolika...z z..

11. Data: 2006-09-11 08:05:33

Temat: Re: Podaje przepis na krolika...z z..
Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Han napisał:

> Użytkownik "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> napisał w wiadomości

> ====================
> I może ma Pan racje,
> Jak czytałam posty pewnego psciepowicza, O pewnej Pani..
> Pomyślałam o różnicy pojęć realnych - od fantastyki,
> Ale każdemu wolno marzyć, oraz dodać własna fantastykie.
> Jeśli nie przynosi szkody innej osobie...
>
> Uszanowanie Han..

No i to by wiele wyjasniało w związku z nagłym zniknięciem podmiotu
westchnień. Zostawmy to, choć nieraz tak mnie łapy świerzbio, żeby
przyłoić - tylko fakt, że gościu na praktycznej stronie kucharzenia się
wyznaje jak mało kto, a po linii polytycznej jedzie ostro po skrajnych
skrajnościach moich opcji mnie powstrzymuje przed cofnieciem wyrazów
szaconku.
--
rAzor
Z lewicą się nie dyskutuje.