Podanie

następny post »
From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Podanie
Date: Tue, 22 Jan 2002 15:26:48 +0100

Kef-Irek Zablocony Mindenowice, po obiedzie i po jednym
Herforderze
Kolo Kanalu 1
Mindenowice
NadRenia,PodWeswalia,

Zwracam siem z uprzejmom prosbom, o przyjencie mnie w poczet
czlonkow, jesli taks siem mozna wyrazic, Stowarzyszenia Wariatow Znoszacych
Kamienie ze Spaceru do Ogrodu. Na swoje uzasadnienie podkreslam, ze
nawozilem dziecencym wozkiem, az cztery razy, kamieni z nad kanalu, podczas
spacerow z dzieciarniom, czyli juniorami zabloconymi w sensie doslownym i
przenosnym. Kamienie som w kolorze prawie ceglanym, majom chropowatom
strukturem i tluczom sie jak upadnom na ziemie. Lerzaly sobie calom kupom,
to wziolem, bo i tak nikt nie przyuwazy a jak sie pytalem, jedego goscia co
sie tam krecil z metrowkom i lunetom, to on mi na to powiedzial, po
ichniemu: a ile pan mozesz zabrac tym wozkiem?, bier pan, to on mnie jeszcze
nie zna, bo jak ja sie nudzem i nie wiem co z czasem zrobic to idem na
spacer i sobie zwozem, zeby paprocie i male iglaki przytulnie, jak w
gorzystym lesie mialy. Prosze sie pozytywnie ustosunkowac, bo jak dostanem
odmownom a wykretnom odpowiedz, to mnie mogom nerwy poniesc i takim glazem
moge przywalic zarzadowi Stowarzyszenia.

I tak bez jaj, nie na zarty ale z szacunkiem a nawet powazaniem pozostaje,

Kef-Irek Zablocony