Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)

21. Data: 2007-02-11 23:30:44

Temat: Odp: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cf9129$0$13187$f...@m...aster.pl...

> Wiesz Sky - ja chyba jednak wole ten film od Twojego życia :-]

> Nie miałam takiego zamiaru.

Czyli "wstrzymujący się"? OK
:)

22. Data: 2007-02-11 23:33:37

Temat: Re: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 21:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Ponieważ w tutejszym grupowym "przełyku" podnoszą się coraz wyżej głosy
perfekcjonariuszy o szkodliwości mojego wam pismaczenia niniejszym poddaję moje
wypowiadanie się tutaj pod wasze głosowanie... :)
> kto za kto przeciw? ;D

1. Magda ZA SKY ZOSTAJE! ;)

23. Data: 2007-02-11 23:56:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:
> Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości

>>> WYPIERDALAJ!
>>> 2. India PRZECIW
>>> 3. sukin.kot PRZECIW
>>> 4. Przemek PRZECIW ZJAZD DO BAZY
>>> 5. Magda ZA SKY ZOSTAJE! ;)
6. michał ZA a nawet PRZECIW JEŚLI NIE
POPRAWI CYTOWANIA

michał

24. Data: 2007-02-12 10:57:59

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eqntfp$mt1$1@news.onet.pl...

Sky,
nie poddawaj oceny siebie tutaj na grupie, tutaj sa rozne osoby rowniez
ludzie-kupki,
im sie w recesz oddajesz? Zwariowales??

Prowokujesz, wiec moze troche kogos-tam zdraznic (nie mnie),
ale kto powiedzial ze wszystko musi byc milusinsko?

Trzymaj dalej taka linie i nie pytaj o ocene. nnnoo!
Duch

25. Data: 2007-02-12 11:07:09

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 11:57, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
> ale kto powiedzial ze wszystko musi byc milusinsko?
>
> Trzymaj dalej taka linie i nie pytaj o ocene. nnnoo!

Święta racja!
Sky, słuchaj Ducha i ducha :)

Pozdrawiam,
Magda

26. Data: 2007-02-12 12:30:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@v...googleg
roups.com...
> [...]
> ale kto powiedzial ze wszystko musi byc milusinsko?
>
> Trzymaj dalej taka linie i nie pytaj o ocene. nnnoo!

Święta racja!
Sky, słuchaj Ducha i ducha :)

===
Dobra dobra... ;)
Ale coś dla tych lalusiów od sraczek też trzeba zrobić -żeby choć chwilę wiedzieli że
żyją! ;)
Zawsze to miło wystrychnąć na dudków tych co myślą że mają kogoś w garści... ;)

27. Data: 2007-02-12 12:33:36

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

zielski<p...@g...com>

> Dnia 11-02-2007 o 21:57:44 Sky <s...@o...pl> napisał(a):
>
> [...]
>
> Postanowiłem przełamać swoją nieśmiałość i przypomnieć o tej zbawczej
> opcji ;p
> Próbowałeś kiedyś sam siebie splonkować? :}

A próbowałeś kasować 'Odp'y?
To łatwe, przyjemne i prospołeczne.

Paweł

28. Data: 2007-02-12 12:42:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqpmqu$44n$...@n...onet.pl...
> zielski<p...@g...com>

> A próbowałeś kasować 'Odp'y?
> To łatwe, przyjemne i prospołeczne.
>
> Paweł

Kasujecie sami siebie? ;P
Nihiliści!!!
A fe!
;)

Ale ja was ocalę!
Cytując w odp. ;)

29. Data: 2007-02-12 17:55:18

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" w news:1171278429.679383.307240@v33g2000cwv.googlegrou
ps.com...
/.../

> On 12 Lut, 11:57, "Duch" <n...@n...com> wrote:

O!! Duch też został duchem!!

Co jest Duchu?! Skąd Ty nadajesz, ze Ciebie nie widać na zwyczajnej
polanie grupowej???

Sorry Magda - gdyby nie Ty nie widziałbym ducha Ducha.

Zenobia

---
Święta racja!
Sky, słuchaj Ducha i ducha :)

Pozdrawiam,
Magda

30. Data: 2007-02-12 18:18:51

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski<a...@p...not.pl>

[...]
> O!! Duch też został duchem!!
>
> Co jest Duchu?! Skąd Ty nadajesz, ze Ciebie nie widać na zwyczajnej
> polanie grupowej???
>
> Sorry Magda - gdyby nie Ty nie widziałbym ducha Ducha.

To Tobie polana się skurczyła :)

Ja widzę (chyba?) wszystkich, których widzieć chcę, poza tym, że, aby nie
widzieć zbyt wielu Odpów na jednostkę powierzchni ekranu, muszę filtrować
nie tylko Odpotwora, ale i jego najbardziej aktywnych powielaczy.

Paweł

Ludzieeee Kasujcieee Odpyyyy Człowiekaaaa ze Skajuuuu - proszę
Z czego to wynika ?
Moj swiat jest obok
wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)