wszystko ok!!!

1. Data: 2007-02-10 08:30:39

Temat: wszystko ok!!!
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam w swojej dość rozległej rodzinie kilka osób,które,niezależnie od
sytuacji,odpowiadają jedno:"wszystko jest ok!" czy też: "jest super!!"
i dalej w tym stylu.Mąż pije i bije,córka ma czwarte dziecko i piątego
faceta,robota się skończyła,ale jest super!!!
Wszystko byłoby really ok,gdyby nie fakt,że niektóre z tych osób
potrzebują konkretnej pomocy-wsparcia finansowego lub chociaż
psychicznego,a nieodmiennie kłamią,z uśmiechem na ustach twierdząc -
wszystko ok!
Trochę mi ich szkoda,bo-zapętlając się w problemach-tracą mnóstwo
czasu na takie nieciekawe trwanie,które trudno nazwać życiem.Nie
sposób z nimi otwarcie pogadać,niektóre z tych problemów odbijają się
echem i wracają do mnie,dotykając również i mnie-członka rodziny
przecież...I to mnie wkurza najbardziej,gdyż za
załatwienie,rozwiązanie problemu uznaję otwartą o nim rozmowę,próbę
usunięcia przyczyn i tak dalej,a nie:
zamiatanie problemów pod dywan.Jak ich nie widać,znaczy,że ich nie ma.
I teraz pytania:
1. Mam im wierzyć?Jest ok,a ja się nie wtrącam?
2. Próbuję jednak pogadać,przynajmniej o tematach,które
dotyczą bezpośrednio mojej osoby,mając wpływ na moje życie...?
3. Odpuszczam wszystko,a jeśli problem dotyka mnie osobiście,załatwiam
go we własnym zakresie,na obszarze,który dotyczy moich spraw.

To tak na miły początek weekendu ;)

Hanka
:)

2. Data: 2007-02-10 10:12:52

Temat: Re: wszystko ok!!!
Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zależy w jakim tonie jest to "wszystko ok" mówione

...zdaje mi się że w tonie "odpier... się"

3. Data: 2007-02-10 10:19:55

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 09:30, "Hanka" <c...@g...com> wrote:
> [...]
> 3. Odpuszczam wszystko,a jeśli problem dotyka mnie osobiście,załatwiam
> go we własnym zakresie,na obszarze,który dotyczy moich spraw.

A co Ci podpowiada serducho?:)

Pzdr.
Magda

4. Data: 2007-02-10 11:52:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Na miejscu tych ludzi zachowywałbym się względem ciebie identycznie, w
sytuacji gdybyś była osobą traktującą prośbę o pomoc, jako paszport do
wpierdalania się w moje sprawy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-02-10 13:27:31

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka rzekła:

> [...]
>i dalej w tym stylu.Mąż pije i bije,córka ma czwarte dziecko i piątego
>faceta,robota się skończyła,ale jest super!!!
/.../
> [...]
>3. Odpuszczam wszystko,a jeśli problem dotyka mnie osobiście,załatwiam
>go we własnym zakresie,na obszarze,który dotyczy moich spraw.

Olej ich ;o)

---
WI

"Krewni to nudny gatunek ludzi, nie wiedzą jak żyć ani kiedy umrzeć"
Oskar Wilde

7. Data: 2007-02-11 08:03:35

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:12, "Przemek" <p...@d...pl> wrote:
> to zależy w jakim tonie jest to "wszystko ok" mówione
>
> ...zdaje mi się że w tonie "odpier... się"

Ton podstawowy jest uprzejmy,ale w tle -
pewnie to,co mówisz...

Hanka

8. Data: 2007-02-11 08:06:23

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:19, "Magdalena" <j...@i...pl> wrote:

> A co Ci podpowiada serducho?:)

No właśnie - czasami jeszcze się myślenie włącza,
a niekiedy mózg i serce trochę się wykluczają...
Ale postaram się poszukać złotego środka,cholera,
nie lubię złotych środków :(

Hanka
;)

9. Data: 2007-02-11 08:11:12

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 12:55, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Na miejscu tych ludzi zachowywałbym się względem ciebie identycznie, w
> sytuacji gdybyś była osobą traktującą prośbę o pomoc, jako paszport do
> wpierdalania się w moje sprawy.

Moje -nie moje te sprawy,ale zdarza się,że przez nie mam
zamieszanie (typu np - upomnienie z banku za nieterminową
spłatę raty pożyczki,którą żyrowałam),ale to chyba jest dla
mnie nauczka,żeby w przyszłości bardziej uważać - jednak
- na tak zwane odruchy "od serca" ;)

Hanka
:)

10. Data: 2007-02-11 08:14:21

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 14:27, "Washington Irving" <Washington Irv...@pianosa.pl>
wrote:

> Olej ich ;o)

A w końcu pewnie tak zrobię - przecież nie są dziećmi,
choć niekiedy jak najgorsze *bachory*się zachowują.

> "Krewni to nudny gatunek ludzi, nie wiedzą jak żyć ani
> kiedy umrzeć"
> Oskar Wilde

Tak Oskar,słusznie prawisz;)

Hanka
;)

kataryniarze (AW czytaj to)
Lektura na weekend?! ;)
"Synchronicity" Było: "Kwanty a czasoprzestrzeń" i "Co ci sie śniło?...czyli zwierzeń..."
Piatki
Śmiech leczy czyli Patch Adams górą :)