Moj swiat jest obok

1. Data: 2007-02-11 01:21:44

Temat: Moj swiat jest obok
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Skonczylem ogladac ciekawy film. Teraz jest juz pozno w nocy a ja leze w
lozku ze sluchawkami na uszach i muzyka ktora do mnie mowi. Jestes w stanie
pojac, ze mozna tak latwo przeniesc sie tam gdzie chcesz? Pomysl sobie ze
caly swiat jest w twoich rekach. Tak jest na prawde. Przynajmniej ja to
czuje. Te smiechy dzieci ktore teraz slysze mnie przerazaja, a zaraz
wchodzi soluwa przy ktorej moglbym sie spuszczac jak podczas pierwszego
razu. Dark Ambient ma to do siebie ze sluchajac go warto zamknac oczy,
zgasic swiatla, polozyc sie na lozku i wejsc w swiat muzyki. Jesli dolozysz
do tego blanta znajdniesz sie w srodku dzwiekow z ktorych zbudujesz caly
obraz. Wiesz co to kurwa znaczy? To tyle co nowy swiat za jednym
kliknieciem play oraz odpowiednim nastawieniem i paroma zaciagnieciami sie
ziolem. Kiedy sie upalisz dzwieki staja sie wyrazniejsze a kazdy wczesniej
ukryty szczegol ujawnia sie przed toba tworzac zajebista calosc. Uwazaj
zebys sie wtedy nie zgubil. Nie mysl ze jesli siedzisz sobie wygodnie na
fotelu nie mozesz zbladzic. Musisz wiedziec ze wszystko tkwi w potedze
twojego umyslu. Zabrzmi jak z reklamy - uwierz w niego. Lubie sie tak
schizowac, bo to nie zawsze bajkowy swiat. Uwierz mi. Mozesz trafic na
kawalek ktory zaprowadzi cie prosto do miejsca z twoich nocnych koszmarow.
Strach jest zajebisty, kocham sie bac. Kiedy bylem dzieckiem balem sie
chodzic do piwnicy. Juz wtedy bylem rowno walniety wiec czasami kiedy
mialem ochote gasilem swiatlo i schodzilem po schodach w dol. Rece przed
siebie i szedlem. Nie jestes w stanie pojac tego co mialem w glowie. Powiem
ci tylko ze bardzo balem sie (i nadal sie boje) duchow. Juz wiesz co
widzialem gdzies w ciemnosci. Kiedy bylem dzieckiem te uczucia byly
wyrazniejsze, teraz potrzebuje do tego ziola i znow czuje sie jak jebany
smarkacz razem z jego wyobraznia. Cala otoczka innych moich notek, chamstwa
i tak dalej... wiesz musisz patrzec na to z przymrozeniem oka. Nie mozesz
myslec ze jestem tak prosty i tymbardziej nie mozesz myslec ze jestes w
stanie mnie poznac. Nigdy nikt mnie nie pozna. Bede sam siebie raczyl
swoimi wymyslami i przygodami. Z dzieczynami czasami moge polatac w
oblokach. Mimo to zadnej nie pozwole sie poznac. Co bym zrobil, jakby mnie
wychujala? Wkurwilbym sie na powaznie....

Jesli jestes frajerem w ogole mnie nie zrozumiesz. Powiesz tylko sobie, ze
jestem pojebany i przestaniesz czytac moje brednie. Mi to nie bedzie
przeszkadzac. Chce tylko zebys zastanowil sie co dla ciebie na tym swiecie
jest wazne. Powiedz mi czy widzisz cos poza prosta otoczka naszej
egzystencji? Jesli powiesz mi ze swiat tak prosty jak zazwyczaj jest ci sie
podoba to bede juz wiedzial kim jestes...

inne moje wibracje na

http://sukinkot.blox.pl

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

2. Data: 2007-02-12 21:09:05

Temat: Re: Moj swiat jest obok
Od: "Szatan" <g...@d...fdgdg.dfgdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości

> Skonczylem ogladac ciekawy film. Teraz jest juz pozno w nocy a ja leze w
> lozku ze sluchawkami na uszach i marze o mojej mamie ktróra kuca mi na
> twarzy. Trzepię konia raz za razem wyobrażając sobie po kolei mamę, tatę,
> dziadka,
> babcię. Wszyscy kopulują ze sobą grzesznie, tym bardziej ze są
> rodzeństwem.....

Aleś ty kurwa pojebany. Idź się leczyć.

wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)
Lektura na weekend?! ;)
"Synchronicity" Było: "Kwanty a czasoprzestrzeń" i "Co ci sie śniło?...czyli zwierzeń..."
Piatki