Z czego to wynika ?

1. Data: 2007-02-11 11:59:58

Temat: Z czego to wynika ?
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem studentem i zauwazylem ciekawe zjawisko. Otoz wszyscy mi mowia,
ze matura przy sesjach ktore teraz mamy to było NIC. Ja uwazam odwrotnie
i na pewno mam racje, bo przeciez do matury uczylismy sie miesiacami,
a teraz do kazdego egzaminu po kilka dni, jesli nie nawet tylko dzien
przed. Naprawde, roznica jest oczywista i jak nie moge nie miec w tym
wpydku racji. Przeciez juz nawet fakt, ze matury sie nie poprawialo i stad
100 razy wiekszy stres... Itd.

Roznica zdan wobec tego wynika z czegos co jest we mnie, a nie w innych,
bo naprawde jestesm osamotniony. Z czego to Waszym zdaniem wynika?

2. Data: 2007-02-11 15:34:14

Temat: Re: Z czego to wynika ?
Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

are napisał(a):

> jestem studentem i zauwazylem ciekawe zjawisko. Otoz wszyscy mi mowia,
> ze matura przy sesjach ktore teraz mamy to było NIC.

Dziwnych masz znajomych :)

Kamnez

3. Data: 2007-02-11 16:00:35

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

are; <eqn0fu$e9b$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
> przed. Naprawde, roznica jest oczywista i jak nie moge nie miec w tym
> wpydku racji. Przeciez juz nawet fakt, ze matury sie nie poprawialo i stad

;)

Też uważałem tak jak Twoi interlokutorzy. ;) Czyli matura, to forma
sesji, tyle że powtarzana co pół roku. ;) Czyli matura przy studiach to
pikuś. ;) Zapewne rozmówcom nie chcodziło tylko o ilośc materiału, choć
u tutaj np. ucząc się samodzielnie do egzaminów wstępnych robisz na
drugą maturę, co o formę tzn. egzamin "na poważnie".

> Roznica zdan wobec tego wynika z czegos co jest we mnie, a nie w innych,
> bo naprawde jestesm osamotniony. Z czego to Waszym zdaniem wynika?

Że Jesteś na pierwszym roku po pierwszej sesji? ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

4. Data: 2007-02-11 19:08:20

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u tutaj np. ucząc się samodzielnie do egzaminów wstępnych robisz na
> drugą maturę, co o formę tzn. egzamin "na poważnie".

Oni (nowi maturzyści) nie mają egzaminów na studia (na większość kierunków).

> Że Jesteś na pierwszym roku po pierwszej sesji? ;)

Strzał w dziesiątkę-dojdzie do 2-3 roku, będzie miał egzamin po egzaminie
(czasem 5 zaliczeń w tygodniu) to się dowie czemu System Eliminacji
Studentów Jest Aktywny.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

5. Data: 2007-02-11 20:29:10

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

are w news:eqn0fu$e9b$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> jestem studentem i zauwazylem ciekawe zjawisko. Otoz wszyscy
> mi mowia, ze matura przy sesjach ktore teraz mamy to było NIC.

Jedno i drugie to śmiech na sali. Tyle, że z maturą nie tak łatwo o poprawkę
jak z egzaminem na sesji.

> Ja uwazam odwrotnie i na pewno mam racje, bo przeciez do matury
> uczylismy sie miesiacami,

A nawet latami - poczynając od zerówki, poprzez podstawówkę, aż po szkołę
średnią. Bo jeśli idzie o powtórkę to w moim przypadku jeden dzień. Z obroną
na studiach było podobnie - kilka godzin na dzień przed obroną ;-)

> Roznica zdan wobec tego wynika z czegos co jest we mnie, a nie w
> innych, bo naprawde jestesm osamotniony. Z czego to Waszym zdaniem
> wynika?

Każdy kto wychodził z obrony mówił: pikuś! Maturę już się przeszło dlatego
dla wielu ludzi emocje z tym związane się zatarły. Bardziej przeraża to co
dopiero człowieka czeka, bo rezultat niewiadomy. Dodatkowo jest to pewna
forma podniesienia swojego prestiżu (coś podobnego mam w pracy gdzie ludzie
z każdej komórki uważają, że są najważniejsi dla firmy), a zarazem
usprawiedliwienia się na wypadek porażki: "jak ja mam ciężko!", "ileż
wysiłku, nerwów mnie to kosztuje". Coś takiego mi do głowy przychodzi.

pozdrawiam
Greg

6. Data: 2007-02-12 16:02:15

Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jestem studentem i zauwazylem ciekawe zjawisko. Otoz wszyscy mi mowia,
> ze matura przy sesjach ktore teraz mamy to było NIC. Ja uwazam odwrotnie

widać miałeś trudną maturę a teraz dla odmiany wybrałeś się na łatwe studia.

> i na pewno mam racje

bez komentarza

e.

7. Data: 2007-02-12 17:20:58

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

are rzekł:

> [...]
>
> Roznica zdan wobec tego wynika z czegos co jest we mnie, a nie w innych,
> bo naprawde jestesm osamotniony. Z czego to Waszym zdaniem wynika?

Przestań ćpać przed sesją i pisaniem postów. :) Ciesz się z tej luki
czasoprzestrzennej.
Tylko tu i teraz debil może bez problemów studia skończyć. :o)

---
Poz.
WI

8. Data: 2007-02-13 02:55:15

Temat: Odp: Z czego to wynika ?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik are <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqn0fu$e9b$...@i...gazeta.pl...
> [...]
>
> Roznica zdan wobec tego wynika z czegos co jest we mnie, a nie w innych,
> bo naprawde jestesm osamotniony. Z czego to Waszym zdaniem wynika?

Z egzaminami na uczelni w kontekście matury jest dla większości jak ze ślubem i
małżeństwem: Wpierw się hajtają a potem kwękają. ;)
A jak potem pyta jeden z drugim kogoś doświadczonego kiedy się ta udręka skończy to
otrzymują odpowiedź:
"W małżeństwie najtrudniejsze są pierwsze 3 lata. Potem się człowiek przyzwyczaja"...
;)

9. Data: 2007-02-13 15:59:39

Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylko wez pod uwage % zdawalnosci matury i egzaminow. Ponaddto do
matury czlowiek przygotowywal sie w toku normalnej nauki licealnej czy
w technikum i pozniej wystarczylo to zebrac do kupy wiec nie mow zes
tak kul niemilosiernie miesiacami. Pewnie cztery miesiace biadoliles a
w dwa tygodnie przerobiles material.

_____________________

10. Data: 2007-02-13 21:19:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N; <45cf69a8$1@news.home.net.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oni (nowi maturzyści) nie mają egzaminów na studia (na większość kierunków).

Bleee, rozpuszczają gówniarzerię. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

Moj swiat jest obok
wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)
Lektura na weekend?! ;)
"Synchronicity" Było: "Kwanty a czasoprzestrzeń" i "Co ci sie śniło?...czyli zwierzeń..."