Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)

41. Data: 2007-02-13 18:16:15

Temat: Re: Poddaję Się ;)
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 18:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@j...googleg
roups.com...
> On 13 Lut, 17:28, "Himera" <h...@s...pl>
> wrote:
>
> > "Sky" <s...@o...pl> wrote in messagenews:eqntfp$mt1$1@news.onet.pl...
> [...]
> =====
>
> Taki /masz ci/ los! ;)
> Eeee....nikt nie jest niezastąpiony ;P

A widzisz tu kogoś na swoim miejscu? Bo ja nie! ;)). Taka karma ;)

Pozdrawiam,
Magda

42. Data: 2007-02-13 18:44:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@q...googlegr
oups.com...
On 13 Lut, 18:26, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Taki /masz ci/ los! ;)
> Eeee....nikt nie jest niezastąpiony ;P

A widzisz tu kogoś na swoim miejscu? Bo ja nie! ;)). Taka karma ;)

===
Ze teraz nikogo...nie znaczy że potem też nie...sępy zawsze krążą ;)
Górka intelektualna biorytmu za mną -teraz czas na uczucia i fizis... ;P

43. Data: 2007-02-13 18:57:41

Temat: Re: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> napisał(a):

> Grupy ci się pomyliły, blĄdi.

nie mi ale tobie, wiec powtorze SPIERDALAJ STAD na apz.

44. Data: 2007-02-13 20:07:12

Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Feb 2007 18:57:41 +0000 (UTC), Katarzyna napisał(a):

> nie mi ale tobie, wiec powtorze SPIERDALAJ STAD na apz.

Jak zwykle w przypadku kretynek - wystarczy dać im okazję do otworzenia
ust, a same się skompromitują.

--
India
Zagubiona Ciocia Z Internetu

n...@j...cz || Tlen: nuriam || gg: 200990

45. Data: 2007-02-13 20:30:38

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle w przypadku kretynek - wystarczy dać im okazję do otworzenia
> ust, a same się skompromitują.

kretynek poszukaj sobie w rodzinie wszo internetowa. powtarzam po raz trzeci
i ostatni SPIERDALAJ!!!! pozniej juz nie bede taka mila.

46. Data: 2007-02-13 20:34:02

Od: India <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Feb 2007 20:30:38 +0000 (UTC), Katarzyna napisał(a):

> kretynek poszukaj sobie w rodzinie wszo internetowa. powtarzam po raz trzeci
> i ostatni SPIERDALAJ!!!! pozniej juz nie bede taka mila.

I skompromitujesz się jeszcze bardziej, blĄdi?

47. Data: 2007-02-13 20:50:42

Od: "Katarzyna " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I skompromitujesz się jeszcze bardziej, blĄdi?

Boze jaka ty jestes zalosna. i ty mi mowisz o kompromitacij?

idz spojrz jakie idiotyzmy wypisujesz na swoim blogu, pozniej popros kogos
aby cie pare razy walnal w twarz to moze sie obudzisz i spojrzysz prawdzie w
oczy ze jestes tylko lizaca dupy innym wsza netowa.

48. Data: 2007-02-13 20:59:49

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"michał" <6...@g...pl> wrote in message

> 6. michał ZA a nawet PRZECIW JEŚLI NIE POPRAWI
> CYTOWANIA

Ty jestes scierwem, wiec sie nie liczysz (tak jak reszta z appm).
--

Bluzgacz
GG:5015

49. Data: 2007-02-13 21:00:20

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"stforek" <s...@g...com> wrote in message
ps.com...

7. Stforek - WSZYSTKO MI JEDNO

Asekurant kurwa.
TAK albo NIE!
Kurwa, decyduj sie w koncu.

50. Data: 2007-02-13 21:03:20

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

1. Magda ZA SKY ZOSTAJE! ;)

Ty szmato i trollu mozesz wypierdalac.
Jestes nastepna w kolejce do wyjebania - zajme sie toba i sadze, ze nie bede
w tym osamotniony pasztecie.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://zjezdzalnia.wordpress.com -
"blog" fanow zjezdzania na recznym

Ludzieeee Kasujcieee Odpyyyy Człowiekaaaa ze Skajuuuu - proszę
Z czego to wynika ?
Moj swiat jest obok
wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)