Podgrzybki

1. Data: 2003-09-11 08:25:53

Temat: Podgrzybki
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam całą sitkę podgrzybków. Zrobie z nich zupę i farsz do naleśników, ale
jeszcze sporo zostanie. Co proponujecie?

Anna Styś

1. Data: 2003-09-11 08:27:20

Temat: Re: Podgrzybki
Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Styś wrote:
> Mam całą sitkę podgrzybków. Zrobie z nich zupę i farsz do naleśników,
> ale jeszcze sporo zostanie.

To ta siatka musi byc jakas ogromna :) No coz.... ja bym zrobil
jeszcze grzyby w smietanie.....

J.

1. Data: 2003-09-11 08:41:58

Od: "anton" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzyby pokroić na spore kawałki/ Na patelni rozgrzać masło dodać dużo
wyciśniętego czosnku. Po chwili dodać grzyby i wszystko podsmażyć. Zalać
grzybowym bulionem i dusić przez czas jakiś. Zaprawić śmietaną, dodać
natkę. Wyborny sos do każdego rodzaju mięs.

1. Data: 2003-09-11 10:09:25

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieto szczęśliwa

1 ususzyć - i cieszyć sie zimą takim specjałem
2. zamarynować- i uraczyc sie w czasie jakiejs specjalnej okazji.

Kasia Rzeszów

1. Data: 2003-09-11 10:11:02

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========
Barszcz z uszkami (lub pierogami, aby się nie narobić). Kto powiedział, że
może być tylko na Wigilię?

waldek
========

zielona soczewica