Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!

1. Data: 2006-09-05 14:21:11

Temat: Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!
Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie i Panowie,
chciałbym zasięgnąć informacji w temacie najlepszych podkładów, może nie
do stosowania na codzień, ale do - że tak powiem - zadań specjalnych.
Otóż szukam podkładu który spełni poniższe:

- będzie w 100% wodoodporny
- będzie się długo utrzymywał na twarzy (minimalnie przez 12 godzin;
najlepiej przez 24 godziny)
- nie będzie zostawiał żadnych plam na ubranich

- nie będzie się świecił po jakimś czasie
- nie będzie nieświerzo wyglądał po kilku godzinach

Oprócz tego musi oczywiście dobrze kryć, ale bez przesady.

To chyba tyle... jeśli coś sobie przypomnę to dopiszę.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-09-05 16:06:44

Temat: Re: Podkład do twarzy - ideał ... SZUKAM!
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oprócz tego musi oczywiście dobrze kryć, ale bez przesady.
>
> To chyba tyle... jeśli coś sobie przypomnę to dopiszę.

Hmmm takie rzeczy to tylko w erze.. nawet producent zapewnia takie
dzialanie, to nie uwierze...
Pozdrawiam-Madzia K.

3. Data: 2006-09-05 16:39:16

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Oprócz tego musi oczywiście dobrze kryć, ale bez przesady.
>
> To chyba tyle... jeśli coś sobie przypomnę to dopiszę.

Nie ma takowego podkładu - zapewniam :)

4. Data: 2006-09-05 17:21:28

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com napisał(a):
> [...]
> - nie będzie zostawiał żadnych plam na ubranich
>
> - nie będzie się świecił po jakimś czasie
> - nie będzie nieświerzo wyglądał po kilku godzinach
Tylko "Jedynka" ;-)))

5. Data: 2006-09-05 18:06:30

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie rzeczy to tylko w Erze!

6. Data: 2006-09-06 07:37:14

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest szansa na taki podklad ,ale trzymanie go na twarzy przez 24 godziny
nie bedzie najlepsze dla cery .
sa to podklady stosowane do filmów ,teatrów ,mocne,trwale ,na codzien
mogace wygladac lekko komicznie.
p.

7. Data: 2006-09-08 19:43:44

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepiej przez 24 godziny)
> - nie będzie zostawiał żadnych plam na ubranich
> Oprócz tego musi oczywiście dobrze kryć, ale bez przesady.

Z tego co ja znam to moze Unifiance z La Roche-Posay rrecteur de teint film
fin to wodoodporny z wysokim stopniem krycia, efekt gwarantowany na 8
godzin, a moze i dluzej, do tego ma filtr ochronny 10, ogolnie polecam.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2006-09-12 11:42:15

Od: m...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - nie będzie nieświerzo wyglądał po kilku godzinach
>
> Oprócz tego musi oczywiście dobrze kryć, ale bez przesady.

Chyba coś mam. Proponuję wypróbować serię Dermacolor firmy Kryolan. Tu do
poczytania: http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/dermac
olor

Maja

9. Data: 2006-09-12 17:01:45

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> [...]
> fin to wodoodporny z wysokim stopniem krycia, efekt gwarantowany na 8
> godzin, a moze i dluzej, do tego ma filtr ochronny 10, ogolnie polecam.

No, w końcu jakiś konkrety ;) A czy wiesz może gdzie można go nabyć?
Niestety nie ma go w żadnym sklepie internetowym...

Pozdrawiam.

10. Data: 2006-09-12 17:02:19

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl napisał(a):

> Chyba coś mam. Proponuję wypróbować serię Dermacolor firmy Kryolan. Tu do
> poczytania: http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/dermac
olor

> Maja

Nie widzę pod tym linkiem żadnego podkładu...

Pozdrawiam.

zapachy oryginalne bardziej lub mniej...
TIPSY WARSZAWA
Odeur 71
Sukienka dluga, elegancka
cellulitis w ciąży