Podkreśl swoją urodę!!!!

1. Data: 2006-08-09 22:52:10

Temat: Podkreśl swoją urodę!!!!
Od: "london_fashion" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Jesli chcesz podkreślić swoja urodę wystarczą ci odpowiednie ciuchy...a ja
takie mam!!!
Oferuję fantastyczne, extrawaganckie, eleganckie, sexowne...ciuchy z Anglii!

Znanych firm i projektantów po przystępnych cenach!

Codziennie coś nowego!!!

3155

SPRAWDŹ!!!!

2. Data: 2006-08-10 09:29:54

Temat: Re: Podkreśl swoją urodę!!!!
Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz london_fashion napisał:

> Oferuję fantastyczne, extrawaganckie, eleganckie, sexowne...ciuchy
> z Anglii! Znanych firm i projektantów po przystępnych cenach!

"Ubrania pochodzą z najlepszych butików w Londynie..."

Nie wiedziałam, ze Primark to elegancki butik ;)))

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

Przebarwienia
depilacja a okres
Okolice Astry i fryzjer artysta
Zabieg bailine - ktoś próbował? Podaję link
farbowanie włosów - od bordo do siwego - czy możliwe?