Podłączenie płyty elektrycznej + piekarnik siemens

1. Data: 2008-07-02 18:32:35

Temat: Podłączenie płyty elektrycznej + piekarnik siemens
Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy mógłby mi ktos podpowiedzieć jak podpina sie te urządzenia do
sieci? Piekarnik (do zabudowy) to chyba normalna wtyczka 220V - a taka płyta
grzewcza?
--
D.

2. Data: 2008-07-02 19:21:35

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy mógłby mi ktos podpowiedzieć jak podpina sie te urządzenia do
> sieci? Piekarnik (do zabudowy) to chyba normalna wtyczka 220V - a taka
> [...]

Skoro o takie rzeczy pytasz to lepiej zapłać komuś kto się tym rzeczywiście
zajmuje, zanim twoja płyta wyląduje na allegro w kategorii "uszkodzone" ;)

P.

Studnia na przy domu - pytania
jak wykopać głęboki dół ?
Re: Zajefajny filmik 20 sekund a kupa śmiechu
zadowolenie.pl - a wlasciwie niezadowolenie
Remont,a kolejnosc (szczegolnie przy wymianie okien)