Podpowiedzcie - dobry ginekolog we Wrocławiu

1. Data: 2003-11-05 15:26:05

Temat: Podpowiedzcie - dobry ginekolog we Wrocławiu
Od: "OsC" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy znacie może dobrego ginekologa (miły, kompetentny, delikatny...
itp.) we Wrocławiu... Najlepiej żeby nie był to prywatny gabinet... Pomóżcie
proszę, po prostu chcę znaleźć kogoś, komu mogłabym zaufać.

Z góry dzięki - OLA

2. Data: 2003-11-05 15:40:59

Temat: Re: Podpowiedzcie - dobry ginekolog we Wrocławiu
Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm ja szukam takiego w Warszawie:)

tylko, że szukam kobiety:)

jedna koleżanka już mi odpowiedziała - ale to troszkę daleko - więc może
jeszcze ktoś mi odpowie:)

powodzenia
AgaS

3. Data: 2003-11-05 15:43:09

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję doktora Ciaputę w Dolmedzie. Na kasę chorych.

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

zajady