zajady

1. Data: 2003-11-05 14:43:29

Temat: zajady
Od: "Anna Skoczylas" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak pozbyć się zajadów?

2. Data: 2003-11-05 14:59:48

Temat: Re: zajady
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pozbyć się zajadów?

wit. B complex oraz maść witaminowa gojąca do smarowania
Mnie pomaga

pozdr Magda

3. Data: 2003-11-05 15:37:18

Od: ".baldi" <baldi22 @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pozbyć się zajadów?
Co prawda meg juz odpisala, ale na potwierdzenie jej teorii napiszę
dokładnie to samo. sam mam z tym od czasu do czasu problem :-(

WITAMINA B COMPLEX..

http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=zajady
http://wiem.onet.pl/wiem/00ece2.html

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

4. Data: 2003-11-05 16:29:07

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".baldi" <baldi22 @ poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Co prawda meg juz odpisala, ale na potwierdzenie jej teorii napiszę
> dokładnie to samo. sam mam z tym od czasu do czasu problem :-(
>
> WITAMINA B COMPLEX..

B2...

Anka

5. Data: 2003-11-05 21:25:20

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> B2...

witaminy grupy B lepiej działają w zestawie nież w pojedynkę. też obstawiam
B complex.

6. Data: 2003-11-05 21:49:16

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witaminy grupy B lepiej działają w zestawie nież w pojedynkę. też
obstawiam
> B complex.

Tu sie nie zgodze.
Ryboflawina jest bardziej skuteczna w przypadku zajadow - szybciej schodza.
B complex stosowalabym zapobiegawczo.

Anka

7. Data: 2003-11-05 21:57:25

Od: "Miron " <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> obstawiam
> >

> Tu sie nie zgodze.
> Ryboflawina jest bardziej skuteczna w przypadku zajadow - szybciej schodza.
> B complex stosowalabym zapobiegawczo.
a ja polecam prócz tego labicalm balsam do ust z cynkiem i tormentiolem
przyspiesza gojenie lub mozna sporbowac z mascia nagietkową
miron

8. Data: 2003-11-06 00:59:23

Temat: Re: depo provera
Od: "Miron" <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanka <m...@i...pl> napisał(a):

> Witam,
> 3 marca br. mialam injekcje z depo provery, w 10 dni od zastrzyku pojawily
> sie slabe krawienia i do dzis sie utrzymuja, w wiekszym lub mniejszym
> stopniu ale codziennie.
>
> Mam zapytanie czy powinnam sie zaczac martwic tym stanem, czy jest on
> dopuszczalny.
>

> Pozdrawiam

Odpisując na ten wątek przez kilka chwil miałem zamiar odwołać sie do kilku
faktów, które chcąc nie chcąc skreślaja większość metod antykoncepcji ale
nie bede tutaj prawic morałów ani też straszyć tym jaki konsekwencje niesie
antykoncepcja w jakiejkolwiek formie... ale faktem jest, że
najbezpieczniejsza i najskuteczniejsza metoda to "szklanka wody zamiast" No
cóż decydując się na czy to doustną czy też inną formę hormonoterapii musimy
byc bardzo świadomi i odważni tego jak bardzo ingerujemy w nasz organizm. Ja
osobiście nigdy bym nie zalecił zadnej z tych metod z jednego prostego
powodu: "Primum mon nocere" - Po pierwsze nie szkodzić... terapia hormonalna
u ludzi zdrowych jest zabójstwem dla młodego organizmu jest ingerencja w
układy hormonalne, pośrednio stan psychiczny, ogólnie homeostazę całego
ogranizmu, co BĘDZIE miało nie w 1-3% wpływ negatywny na Ciebie lecz w 99%
pewne jest że odniesie to skutki trwałe... Twój lekarz powinien Ci
uświadomić to wszystko, ale jeśli już się na to zdecydował a Ty również to
znaczy że musisz być pewna że jest to warte poświęcania : zdrowia, równowagi
psychiczno-emocjonalnej, może nawet życia... Wątpię żeby tak było, bo to
krwawienie nie wywołało by w Tobie niepokoju. Czyli brak świadomości swojego
postępowania... 90% kobiet tak robi, z miłości, pożądania.. Bóg wie tylko
jakich jeszcze powodów. Móglbym się tak rozpisywać o tym godzinami ale jaki
to odniesie skutek...

Polecam lektórę następnym razem przed podjęciem nieświadomym decyzji tak
istotnej:

http://www.antykoncepcja.com.pl/Depo-Provera.htm
http://www.antykoncepcja.com.pl/vte_1.htm
http://www.antykoncepcja.com.pl

ROACCUTANE - cd
Antybiotyki a skutki uboczne
badanie na borelioze - wynik
Marskość wątroby
Test SULKOWICZA z moczu RAZ JESZCZE czyli zadręczycielka