Poduszka z kulkami

1. Data: 2005-03-17 21:15:44

Temat: Poduszka z kulkami
Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje poduszki z dziura do siedzenia, wypelnionej kulkami. Kulki
jednak nie moga sie ugniatac po dwoch dniach do postaci bezksztaltnej
masy. Wie ktos moze gdzie kupic taka poduszke albo sam porzadny wklad do
niej (kulki)?

Pzdr
Grzesiek

2. Data: 2005-03-17 21:49:21

Temat: Re: Poduszka z kulkami
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Mar 2005 22:15:44 +0100, Grzegorz Janczyk wrote:

> [...]
> jednak nie moga sie ugniatac po dwoch dniach do postaci bezksztaltnej
> masy. Wie ktos moze gdzie kupic taka poduszke albo sam porzadny wklad do

Kup poduszkę wypełnioną łuską gryczaną. Polecam.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2005-03-18 08:12:26

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@a...coca.cola,
Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:

> Kup poduszkę wypełnioną łuską gryczaną. Polecam.

Ja rowniez polecam. Ja kupilem zonie (do pologu) w sklepie zielarskim.
(Jesli Poznan, moge podac, w ktorym.)

--
Robert

4. Data: 2005-03-18 08:46:03

Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:
(...)
>Kup poduszkę wypełnioną łuską gryczaną. Polecam.

RobertSA wrote:
(...)
> Ja rowniez polecam. Ja kupilem zonie (do pologu) w sklepie zielarskim.
> (Jesli Poznan, moge podac, w ktorym.)

Dzieki za rady! Dzis po poludniu poszukam w miescie.

Pzdr
Grzesiek

5. Data: 2005-03-18 09:12:44

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Janczyk" <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> napisal w
wiadomosci news:d1crt4$kau$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> jednak nie moga sie ugniatac po dwoch dniach do postaci bezksztaltnej
> masy. Wie ktos moze gdzie kupic taka poduszke albo sam porzadny wklad do

A jakie miasto, bo w Warszawie to wiem gdzie.
Pozdrówka - Agnieszka

6. Data: 2005-03-18 12:35:47

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
(...)

> A jakie miasto, bo w Warszawie to wiem gdzie.

A gdzie? Dzis sie wybieram poszukac... Co do miasta to wiadomo... jak
nie wiadomo gdzie to wiadomo ze DefaultCity czyli Wawa ;)))))))

Pzdr
Grzesiek

7. Data: 2005-03-18 13:38:38

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Grzegorz Janczyk" <g...@a...pl_SPAM_> napisal
w wiadomosci news:d1ehk3$es7$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> batory wrote:
> (...)

> A gdzie? Dzis sie wybieram poszukac... Co do miasta to wiadomo... jak
> nie wiadomo gdzie to wiadomo ze DefaultCity czyli Wawa ;)))))))

Na Pulawskiej jadac od miasta po prawej stronie tuz prze Malczewskiego jest
sklep ze sprzetem rehabilitacyjnym. Tam widzialam takowe.
Pozdrówka - Agnieszka

hypnogen / claritine
Lordoza ledzwiowa - korygowanie
pytanie o mocz