Podwójna dawka "Centrum" - bezpieczne ?

1. Data: 2009-11-08 14:45:00

Temat: Podwójna dawka "Centrum" - bezpieczne ?
Od: "Pytajnik" <P...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chyba przez pomyłke wziołem dzisiaj 2 tabletki witamin "Centrum z luteiną".
Czy to niebezpieczne jeśli zalecana dawka to 1 tabletka na dzień ?

Pozdrawia
"?"

2. Data: 2009-11-08 14:47:58

Temat: Re: Podwójna dawka "Centrum" - bezpieczne ?
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Pytajnik pisze:
> Witam
>
> Chyba przez pomyłke wziołem dzisiaj 2 tabletki witamin "Centrum z luteiną".
> Czy to niebezpieczne jeśli zalecana dawka to 1 tabletka na dzień ?

Nic się nie stanie, ale staraj se nie popełniać tego błędu :)

--
Wkłady kominowe: http://twojkomin.pl

3. Data: 2009-11-16 09:24:17

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pytajnik" <P...@n...ma.maila> napisał w wiadomości
> Witam

> Chyba przez pomyłke wziołem dzisiaj 2 tabletki witamin "Centrum z
> luteiną". Czy to niebezpieczne jeśli zalecana dawka to 1 tabletka na dzień
> ?
Pozdrawiam

Mam pytanie zasadnicze; kto zalecił Tobie przyjmowanie Centrum???
Na moją wiedzę, nie ma nic gorszego jak przyjmowanie tego typu specyfików.
Wątroba obciążona, a skutek/?/
Skąd wiesz jakich witamin i minerałów Tobie brakuje?
Producent Centrum zaciera ręcę trafiając na klienta z brakiem wiedzy
o podobnych produktach.

4. Data: 2009-11-16 09:50:20

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking pisze:

> Użytkownik "Pytajnik" <P...@n...ma.maila> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam

Z czystym sumieniem możesz brać 3 x dziennie po 2 tabletki i tak będzie
to śmieszna dawka...

Pozdrawiam
Juanitos

5. Data: 2009-11-16 17:00:14

Temat: Re: Podwójna dawka
Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos <j...@g...com> napisał(a):

> Z czystym sumieniem możesz brać 3 x dziennie po 2 tabletki i tak będzie
> to śmieszna dawka...

niezupełnie

co prawda większość witamin i soli mineralnych dalej będzie w dawkach
kilkukrotnie mniejszych, niż potrzebuje tego nasz organizm, ale przynajmniej
kilka będzie w dawkach zbyt dużych. Prawdę mówiąc, w przypadku niektórych
syntetycznych witamin jedna tabletka centrum dziennie to już za dużo, bo są
szkodliwe w każdej ilości.

Dlatego zresztą układam sobie zestaw witaminowy kupując każdą witaminę i
minerał oddzielnie - w efekcie mam chyba 10 opakowań z różnymi specyfikami :P

6. Data: 2009-11-16 17:17:27

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> syntetycznych witamin jedna tabletka centrum dziennie to już za dużo, bo są

A poza tym takie złożone preparaty multiwitaminowe są słabo przyswajalne.

> Dlatego zresztą układam sobie zestaw witaminowy kupując każdą witaminę i
> minerał oddzielnie - w efekcie mam chyba 10 opakowań z różnymi specyfikami :P

Haha, no to masz niezłą baterię medykamentów w szafie! :D
To się nazywa zapobiegliwość i zainwestowanie w zdrowie ;P
Ciekawe czy to dlatego, że dieta wegetariańska jest tak uboga w
witaminy, czy po prostu za mało jadasz? ;)

STranger
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

7. Data: 2009-11-16 17:22:40

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> [...]
> minerał oddzielnie - w efekcie mam chyba 10 opakowań z różnymi specyfikami :P

bIORąC POD UWAGę PRZYSWAJALNOść OMAWIANEGO SPECYFIKU, PODTRZYMUJE TO CO
NAPISąłEM :-)

Juanitos (przepraszam za CapsLosk)

8. Data: 2009-11-16 18:00:57

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <p...@n...ue> napisał(a):

> [...]
> Ciekawe czy to dlatego, że dieta wegetariańska jest tak uboga w
> witaminy, czy po prostu za mało jadasz? ;)

takiej np witaminy D nie ma w żadnym praktycznie pokarmie, a jak jest np w
wątrobie rybiej w rybie z morza, to jest razem z metalami ciężkimi
magazynowanymi w tejże. Selenu jest mało w polskich glebach. Witamin z grupy B
jest mało w oczyszczonej żywności. Witamina B12 występuje tylko w
nieoczyszczonej wodzie, w tym czymś co leci z kranu jej nie ma. Długo tak
można wymieniać.

9. Data: 2009-11-16 18:02:17

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos <j...@g...com> napisał(a):
> bIORąC POD UWAGę PRZYSWAJALNOść OMAWIANEGO SPECYFIKU, PODTRZYMUJE TO CO
> NAPISąłEM :-)
>
> Juanitos (przepraszam za CapsLosk)

z jednej strony prawda, bo naprawdę istotne rzeczy, jak np cynk czy miedź nie
przyswoją się z tego w ogóle, z drugiej - rzeczy SZKODLIWE mogą się przyswoić
jak najbardziej.

co dobre na polipy nosa
Grypa i kopacz !
sanatorium Jesienna Rezydencja Nałęczów
Re: Komórki rakowe zjedzą same siebie. Dzięki curry
Dynamiczne remodelowanie naczyń w odpowiedzi na potrzeby tkankowe.