Podziekowania ...

1. Data: 2000-01-19 08:17:43

Temat: Podziekowania ...
Od: "Moniś" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Miesiac temu mialam zalamanie nerwowe i postanowilam napisac o swoich
problemach. Wiele osob zareagowalo na mojego posta i mimo tego iz nie
odpisywalam regularnie niektorzy wykazali sie ogromna cierpliwoscia. Teraz
gdy wychodze juz na prosta chcialam podziekowac za slowa wsparcia i otuchy.
Jestem wam bardzo wdzieczna iz uswiadomiliscie mi ze zycie trzeba brac
takim jakie jest i patrzec tylko w przyszlosc.

M.

--
---
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595