Podziękowania

11. Data: 2013-08-11 17:42:14

Temat: Re: Podziękowania
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Każdy psycholog w polsce potwierdzi że homo to norma, a homofobia to zaburzenie
kłamco, próbujący obłudnie wmówić że nauka ma inne stanowisko niż ma, cwaniacki
debilizm wtenczas pokazałeś.
Coraz więcej jest ateistów w polsce coraz mniej ludzi w kościele i to jest wasza
wina, pokazaliście jakim bagnem chorym jest religijna społeczność.

12. Data: 2013-08-11 17:58:27

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron sekowania przykład, trudniej by było znaleźć przykład nie sekowania........

Oto fragment wypowiedzi jedenastolatki urodzonej dzięki metodzie in vitro, która na
swoim blogu napisała o sobie w następujący sposób.

24 lutego 2009, blog Poczęta in Vitro, "Chcę, żeby ludzie myśleli, że jestem..."
http://bloginvitro.blox.pl/html/1310721,262146,14,15
.html?1,2009

"Chcę, żeby ludzie myśleli że jestem normalnym dzieckiem, a niektórzy traktują mnie
jak zwierzątko, jak efekt nieudanego eksperymentu, tak jakbym się czymś różniła. Ja
jestem człowiekiem! Dlaczego mam być gorsza? Co miało się we mnie nie udać? Wszystko
ze mną OK, jestem zdrowa, nie mam problemów z psychiką (zbyt dużych). W szkole moje
koleżanki opowiadają o sobie, słucham i wiem, że mam takie same życie. Sposób
poczęcia nie jest istotny!A tu w telewizji księża mówią, że dzieci takie jak ja są
sprzedawane i że taki sposób rozmnażania jest przeciwny woli Bożej i jest grzechem.
Więc co, zgrzeszyłam rodząc się?! To jest chore! CHORE!!! No bo co mogłam myśleć, gdy
mając 6 lat, siedziąc na kolanach moojej mamy usłyszałam, jak jeden ksiądz mówi że
jesteśmy (my - dzieci in vitro) dziećmi szatana. Ja dzieckiem szatana?!
TO JEST CHORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

13. Data: 2013-08-11 18:20:09

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

STAŁ SIĘ???
Globciu, dziecinko naiwna, dzięki mnie (nam) przecież ty wreszcie wiesz,
kim od początku JESTEŚ, a nie kim się "stałeś". Otworzyłam (otworzyliśmy)
ci oczy na samego siebie, to bardzo ważne. I wpatruj się w siebie uważnie
dalej. Co tam my, katolicy, nigdy niczego nie znaczyliśmy w twoim życiu
poza jednym - służyliśmy do obwiniania za twoje osobiste życiowe porażki.

Ale teraz już koniec z tym, dalej już SAM bierzesz za swe porażki
odpowiedzialność, prawda? No przecież wyraźnie to wynika z tego, co mówisz.
Tylko czy na pewno przyszedł ich (porażek) koniec? - wątpię... Ale ten
dalszy porażkowy etap już bez mojej (naszej) winy, czyż nie? No bądź
konsekwentny i przyznaj.
Uff.

Dostojewski- żaden ateista nie zrobił chrześcijaństwu takiej krzywdy jak kościół
katolicki pełen szatańskiego grzechu pychy.
Tak mniej więcej, coraz mniej ludzi w kościele, coraz więcej ateistów, skąd to się
bierze , czyżby z waszego ochydnego zachowania katolicy?
Dlatego tylko tu , w europie zakwitł ateizm, czyżby krzywda była tak wielka że z
rozpaczy cierpiący zanegowali waszego boga? Bo w innych kulturach ateizm raczej nie
występuje. Co jest że tu kościół tak "dobrze" ludziom zrobił że powstało drastyczne
zaprzeczenie. Co zrobiliście teraz że ateizm w Pl kwitnie i pustki w kościołach. To
przez "dobroć" którą pokazaliście?
Ten sam mechanizm zadziałał też na globa.

14. Data: 2013-08-12 07:05:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-11 13:15, Ikselka pisze:

> Czujesz się gorsza? To smutne, ale to akurat nie moja wina, więc nie
> przypisuj mi swej "gorszości", szukaj jej przyczyn raczej we własnym
> postrzeganiu siebie, a poczucie sekowania od razu przejdzie jak ręką odjął.

Ten płot od kul już dziurawy jak sito. Musisz na nowy wymienić, bo się
zawali za chwilę.

Ćpuny
To byli prawdziwi polacy, najprawdziwsi.
Prawdziwe oblicze czystego zła
Serwis błony dziewiczej
Warto