Podziękowania

1. Data: 2013-08-11 01:58:53

Temat: Podziękowania
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Historia o tym jak glob stał się ateistą.
Tak glob stał się ateistą dzięki kochanej Ikselci, wspaniałemu Chironowi, którzy to
pokazywali szlak myśli religijnej swoją postawą.
Jak zajżycie do archiwum to pierwszy okres globopisania nie ma nic do religii, nie
przeszkadza globowi religia, a nawet entuzjastycznie glob podpiera Ikselcie w jej
nabożnych troskach.
Jednak z biegiem czasu globa stanowisko się zmienia, gdyż osoby religijne pokazały
swoją postawą, jak bardzo wszystkich i siebie/psychologicznie/ nienawidzą.
Glob raczej lubi ludzi, no też jest człowiekiem, więc wyobraźcie sobie zastrostaną
twarz globa, jak post za postem religijni osobnicy męczyli, deptali, katowali tego-
człowieka- swoimi bezmyślnie przyjętymi dogmatami, a to jacyś homki bogu ducha winne
zawsze winne, a to jacyś nieprawdziwi polacy, a to kobiety winne/glob lubi
kobiety/których trza zdeptać.....dużo tego, a za każdym razem glob odczuwał ból i
zakłopotanie.
Za każdym razem coraz mniej przyjaźnie spoglądał na tą religię ,którą kierują się
lub kieruje ludźmi do tak obrzydliwych zachowań, aby dzielić, poniżać z pychy,
pogardy wyrosłej z religijnego idealizmu.
A że glob działa na zasadzie - włącz /wyłącz, ta za każdym razem z narastającej
nieufności do osób religijnych włanczała się cała wiedza historyczna, literacka itd
szkód jakiś już kiedyś kościół dokonał.
Religijni odkryli w globie, włączyli całą historie mordów, cierpienia i
niesprawiedliwości jaką kler dokonał swoją....podobną postawą.
A macie globa który widzi czyste zło jakie niesie ta religia, który gdy przyjdzie
czas nie ugnie się aby to zło likwidować razem z jego wyznawcami.
Dlatego myśle że ateizm zrodził się z bólu jakiego doznała ludzkość od tych
nienawistników w imię boże i tak też zrodził się glob ateista. Za co można
podziękować katolikom, otworzyli mi oczy bardzo szeroko.:-D

2. Data: 2013-08-11 06:37:27

Temat: Re: Podziękowania
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-11 01:58, LaL pisze:

> Jednak z biegiem czasu globa stanowisko się zmienia, gdyż osoby religijne pokazały
swoją postawą, jak bardzo wszystkich i siebie/psychologicznie/ nienawidzą.

Nie, nie, wiara nie ma nic do tego, wierzący mogą, a nawet powinni być
dobrzy i życzliwi dla innych, mieć ewangeliczne podejście do bliźnich, w
tym tych, którzy są odmienni i wg nich grzeszą. Kto był ulubioną
uczennicą Jezusa?

Nienawistni są tylko sfrustrowani nieudacznicy z ambicjami, którym w
życiu nie wyszło i działa u nich mechanizm obronny "szukania wroga".
Ich tok myślenia, do którego się nie przyznają nawet sami przed sobą:
inni mają lepiej niż ja, są bogatsi, osiągnęli coś w życiu, choć to ja
mam więcej zdolności, talentu, czego tam jeszcze - ktoś musi za to być
winien, przecież nie ja, ktoś mi coś zabrał, ktoś na mnie nastaje
(Żydzi, Niemcy, Rosjanie, homoseksualiści), to musi być spisek, że im
się udaje, a mnie nie.

No i tę frustrację przelewają na innych, obcych, muszą mieć wroga, bo to
łatwiej, niż przyznać, ze nie wyszło im, ponieważ nie są tak dobrzy w
czymkolwiek, jak sądzili. Ludzie spełnieni życiowo są tolerancyjni dla
innych i żaden gej, czy Żyd im nie jest potrzebny do uzasadnienia
własnych klęsk życiowych.

3. Data: 2013-08-11 07:41:35

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To ta religia musi rodzić straszne frustracje że ciągle krucjaty, inkwizycje,
fanatyzm mordu w imię bozi, co frustraci tam chodzą czy religia swoimi dogmatami
otumania ludzi ?

4. Data: 2013-08-11 08:27:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości
>W dniu 2013-08-11 01:58, LaL pisze:
>
> Nienawistni są tylko sfrustrowani nieudacznicy z ambicjami, którym w życiu
> nie wyszło i działa u nich mechanizm obronny "szukania wroga".

Szukania winnego

> [...]
> przecież nie ja, ktoś mi coś zabrał, ktoś na mnie nastaje (Żydzi, Niemcy,
> Rosjanie, homoseksualiści), to musi być spisek, że im się udaje, a mnie

Te mysli pojawiaja sie samoczynnie. Ale faktycznie dopuszczenie do rozumu
prawdziwych powodow ich pojawiania sie, musialoby powstrzymac takie widzenie
rzeczywistosci.

> No i tę frustrację przelewają na innych, obcych, muszą mieć wroga, bo to
> łatwiej, niż przyznać, ze nie wyszło im, ponieważ nie są tak dobrzy w
> czymkolwiek, jak sądzili.

Nie wystarczy byc dobrym w czyms by wyszlo :-) Potrzebne sa pewne
uniwersalne przymioty samej psychiki.

> Ludzie spełnieni życiowo są tolerancyjni dla innych i żaden gej, czy Żyd
> im nie jest potrzebny do uzasadnienia własnych klęsk życiowych.

To sie oczywscie zgadza - spaplnieni zyciowo, "dystansik" itp. jak w tej
piosence, ktora tu ostatnio linkowano :-D

5. Data: 2013-08-11 09:39:45

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-11 06:37, Sara pisze:

> [...]
> w czymkolwiek, jak sądzili. Ludzie spełnieni życiowo są tolerancyjni
> dla innych i żaden gej, czy Żyd im nie jest potrzebny do uzasadnienia

Sorry za określenie, ale to dość prymitywny sposób myślenia. Zupełnie
zapominasz o ludziach idei.. A przecież takich wśród katolików jest
zdecydowana większość. Nie jakieś korzyści osobiste są motorem ich
działania a dobro wspólne.

6. Data: 2013-08-11 10:14:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-11 09:39, Trybun pisze:

> [...]
> zapominasz o ludziach idei.. A przecież takich wśród katolików jest
> zdecydowana większość. Nie jakieś korzyści osobiste są motorem ich

I to dla wspólnego dobra sekują innych, "gorszych" członków swojej
społeczności?

7. Data: 2013-08-11 13:10:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Aug 2013 16:58:53 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> Historia o tym jak glob stał się ateistą.

Uff, w końcu krok do przodu, nieważne gdzie ten przód - w te, albo wewte,
wszystko jedno, byleś się dłużej nie męczył.
"Obyś był zimny albo gorący! A tak, skoro jesteś letni i ani gorący, ani
zimny, chcę cię wyrzucić z mych ust" (Ap 3,15b-16)

> Tak glob stał się ateistą dzięki kochanej Ikselci, wspaniałemu Chironowi (...)
> (...)Za co można podziękować katolikom, otworzyli mi oczy bardzo szeroko.:-D

STAŁ SIĘ???
Globciu, dziecinko naiwna, dzięki mnie (nam) przecież ty wreszcie wiesz,
kim od początku JESTEŚ, a nie kim się "stałeś". Otworzyłam (otworzyliśmy)
ci oczy na samego siebie, to bardzo ważne. I wpatruj się w siebie uważnie
dalej. Co tam my, katolicy, nigdy niczego nie znaczyliśmy w twoim życiu
poza jednym - służyliśmy do obwiniania za twoje osobiste życiowe porażki.

Ale teraz już koniec z tym, dalej już SAM bierzesz za swe porażki
odpowiedzialność, prawda? No przecież wyraźnie to wynika z tego, co mówisz.
Tylko czy na pewno przyszedł ich (porażek) koniec? - wątpię... Ale ten
dalszy porażkowy etap już bez mojej (naszej) winy, czyż nie? No bądź
konsekwentny i przyznaj.
Uff.
3-]

--
XL w przelocie z gór na plażę, po kostium wpadłam

8. Data: 2013-08-11 13:15:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Aug 2013 10:14:51 +0200, Aicha napisał(a):

> I to dla wspólnego dobra sekują innych, "gorszych" członków swojej
> społeczności?

Czujesz się gorsza? To smutne, ale to akurat nie moja wina, więc nie
przypisuj mi swej "gorszości", szukaj jej przyczyn raczej we własnym
postrzeganiu siebie, a poczucie sekowania od razu przejdzie jak ręką odjął.
--
XL sekując - z kostiumem w zębach, na wylocie

9. Data: 2013-08-11 14:32:30

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko czy na pewno przyszedł ich (porażek) koniec? - wątpię... Ale ten
> dalszy porażkowy etap już bez mojej (naszej) winy, czyż nie? No bądź

WITAM:-))))))
Tak sobie pomyślałem: jedna z pierwszych naszych z globem dysput- to glob
stwierdził, że każdy psycholog w Polsce uważa, że katolicyzm to patologia- a
ja prosiłem o kontretnych 3, ktorzy to potwierdzą- jak zadzwonię. Czyli-
literalnie traktując jego pisanie- kłmie, bo już wcześniej był
antykatolikiem.

Poza wszystkim- to jego pisanie świadczy o tym, że jest dużym dzieckiem,
które uznaje się za ofiarę. To coś w rodzaju tłumaczeń, które często słyszę:
ja nie cierpię (fizyki, chemiii, matematyki, itp) bo miałem(am) fatalnego
nauczyciela.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

10. Data: 2013-08-11 15:04:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> I to dla wspólnego dobra sekują innych, "gorszych" członków swojej
> społeczności?

Poproszę o takie najbardziej spektakularne przykłady tego sekowania

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Ćpuny
To byli prawdziwi polacy, najprawdziwsi.
Prawdziwe oblicze czystego zła
Serwis błony dziewiczej
Warto