Pogoda

1. Data: 2002-02-03 17:33:26

Temat: Pogoda
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetna na odmładzanie żywopłotu .
A u Was ??

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof
j...@p...pl
j...@p...onet.pl
http://republika.pl/jkch1
Milanówek , a obok stolica państwa urzędników

2. Data: 2002-02-04 05:54:30

Temat: Re: Pogoda
Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message news:<a3k5nt$sc7$2@news.tpi.pl>...
> Świetna na odmładzanie żywopłotu .
> A u Was ??

Heeeeej! Byla wiosna jeszcze pare dni temu. Tulipany postanowily
wystawic swoje lepetynki, ludzie zrzucili zimowe okrycia, bylo od +16
do +18C przez ponad tydzien. I nagle ciach! Skonczyl sie raj...niebo
poczestowalo nas sniegiem, ktory narobil balaganu. To drugie opady
sniegu tejze zimy. Dziwna zima, brak sniegu, temperatury ponad
przecietne jesli chodzi o te pore roku.
Nie narzekam na brak sniegu bowiem - to wczesniejsze wstawanie, by
odkopac samochod,echhhhh:-))) Ale, przyznam sie, ze chyba brakowalo
tego bialego szalenstwa.
Swoja droga, czekam z niecierpliwoscia na dni "ogrodkowe" :-)))

Serdecznie pozdrawiam:-))))

Lidka - ogrodniczka

3. Data: 2002-02-09 10:13:34

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Świetna na odmładzanie żywopłotu .
> A u Was ??

U nas (u mnie) też. Sądzę, że dużych mrozów już nie będzie. Oczywiście, moje
osądy w tym temacie nie są dla pogody wiążące.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-02-11 10:24:06

Temat: Odp: Pogoda
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> U nas (u mnie) też. Sądzę, że dużych mrozów już nie będzie. Oczywiście,
moje
> osądy w tym temacie nie są dla pogody wiążące.

Podobnie jako moje odczucie, że wczoraj "pachniało wiosną". No i doliczyłam
się dwudziestu jeden kwitnących - pod metalowym koszykiem - ranników. Koszyk
obrzydliwy, ranniki prześliczne.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-02-15 09:51:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> doliczyłam
>
> Czego wyrazem może być tak dokładne liczenie? :-)

Zboczenia matematycznego? Dumy z rozmnożonych samodzielnie kwiatków (z
nasion)? Radości z przechytrzenia srok? Wybierz coś z tego:) Aha, tymczasem
zakwitło kolejnych dziesięć:-))))

> Twoja kawa zaczęła rosnąć jak głupia. Masa rozgałęzień. Ciekawe, czy
> zakwitnie.

Jeśli zakwitnie, to się poczuję niedowartościowana.:(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-02-16 08:16:20

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-02-22 18:05:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas (u mnie) też. Sądzę, że dużych mrozów już nie będzie. Oczywiście,
moje
> osądy w tym temacie nie są dla pogody wiążące.

Dużych to może i nie będzie, ale tak -5 to i w maju się trafi, a może -2 i
w czerwcu?
Za to dzisiaj spojrzałem na termometr i w nocy było - 8.
pozdr. Jerzy

biała marianna -grys
pomidory gruntowe
palma